کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
امیرعلی صادقی یکی از بازیکنانی بود که در دوره حضور ساپینتو موفق به تکرار فرم خوبش در زمان مجیدی نشد.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
مصدومیت ثنا صادقی در دیدار نخست تیم ملی زنان برابر میانمار، برای او دردسرساز شده است.
یک بازگشت فوق‌العاده‌ در بهترین زمان ممکن از ستاره بازیساز پرسپولیسی‌ها اکنون او را جز نفراتی قرار داده که سرخ‌ها را برای کسب قهرمانی و موفقیت در ادامه مسیر امیدوار کرده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کنند سعید صادقی هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی بازگردد.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
صادق صادقی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 75 مجبور به ترک زمین شد.
هافبک ذوب آهن اعتقاد دارد، گاندوها‌ در روز بدشان هم می‌توانستند با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
پژوهشگر سیاسی و فعال حقوق زنان گفت: زن‌بیزاری در همه جای سیستم مشهود است و به بخشی از نظام تبدیل شده است.
ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتور نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد.
دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.
روز گذشته مهدی ترابی به عنوان هافبک چپ وارد زمین شد و سعید صادقی در جناح راست بازی کرد.
صادق زیباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ