یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت به دلیل درگیر بودن با بحران‌های خودساخته در جامعه، فاقد فرصت و ظرفیت کافی برای پایش دقیق این موج مهاجرت است. در نتیجه، کار مدیریت این بحران‌ها اغلب به نیرو‌های امنیتی سپرده می‌شود که از درون آن اتفاقاتی رقم می‌خورد که به‌نوعی می‌توان آن را تهدید بالقوه اجتماعی دانست. مهاجرین افغان برای کشور ما تهدید به حساب نمی‌آیند؛ اما اگر بدون برنامه‌ای مدون به حال خود رها شوند و فقط به کنترل و نظارت امنیتی اکتفا شود، پیامد‌های آتی آن بسیار خطرناک خواهد بود...
آنان که از درون ساختار سیاسی و در جریان سال ۱۳۹۸ علیه افزایش قیمت بنزین موضع‌گیری کردند و آن فجایع بروز کرد، امروز نمی‌توانند به راحتی آن ماجرا را فراموش کنند، در نتیجه هر روز درگیر چگونگی حل مساله انرژی هستند.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح، خود را درگیر این سؤال می‌بینند که با معضل کشف حجاب چه کنیم و لایحه برای آن تنظیم می‌کنند، به این دلیل است که در طول سال‌های متمادی هرگز گوش شنوائی برای شنیدن هشدار‌های ناصحان دلسوزی که خطر تهاجم از درون را گوشزد می‌کردند، نداشتند.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، شایعات درگیری‌اش با بازیکنان پس از شکست مقابل اینتر را رد کرد.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
اردوی تیم فوتبال چوکا در استانه دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز دوباره ملتهب شده است.
به نظر می رسد باشگاه اینتر قصدی برای جریمه لوکاکو و بارلا پس از درگیری در بازی برابر سمپدوریا ندارد.
ژوائو کانسلو، ستاره جدید بایرن مونیخ، نسبت به شایعات مربوط به دلیل جدایی‌اش از منچسترسیتی واکنش نشان داد.
جلیلی با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشور‌ها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.
طبق آمارهای کشور قطر، شمار متوفیان درگیر با میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۴۰ نفر عبور نمی‌کند.
سرکرده گروهک تروریستی احرار الشام به خاطر اختلافات درون گروهی برکنار و سرکرده جدید برای این گروهک انتخاب شد.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
استواریکم مهدی لطفی از مأموران یگان امداد تهران، در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار اعلام کرد: شایعات و اخبار منتشره مبنی بر درگیری در این ندامتگاه کاملا دروغ است .
اگرچه شاید در نگاه اول، منشاء دندان ماهی‌ها موضوع چندان مهمی جلوه ندهد، اما باید توجه داشت که دانشمندان دهه هاست که درگیر این معما هستند. در واقع، دو نظریه در مورد محل پیدایش دندان ماهی‌ها وجود دارد؛ آن‌ها یا از فلس‌های خارجی (فرضیه بیرون به داخل) یا از جایی در داخل دهان (فرضیه درون به بیرون) تکامل یافته اند.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ