مدیر تیم پرسپوليس با اشاره به برد بزرگ این تیم در دربی، مدعی شد باید این اتفاق را با قهرمانی به سرانجام برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
تیم ملی آنگولا دومین حریف ایران در فیفادی شهریور ماه خواهد بود‌.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: هشتاد و پنجی شدن بررسی طرح‌ها و لوایح مجوز قانون اساسی به مجلس است و قرار نیست درباره لایحه عفاف و حجاب در پستو تصمیم گیری شود.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
دختر شمشیرباز اپه می‌گوید در حالی که قرار بود به قهرمانی آسیا برود نظر مسئولان فدراسیون تغییر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال شیطنت شده بود و من هم اگر قرار به گلایه باشد، به صورت رو در رو حرفم را میزنم.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی در جریان آخرین وضعیت تیم‌های ملی این رشته قرار گرفت.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان گفت: همیشه عدالت در ورزش ما رعایت نمی‌شود و خیلی از قهرمانان ما در شرایط سخت قرار دارند.
برخی از مدیران شهری دست داشتن پیمانکاران شهرداری در زباله‌گردی که بخشی از آن‌ها کودکان زباله‌گردند را انکار نمی‌کنند. دستفروشان هم از اینکه برخی از نیرو‌های حریم‌بان شهرداری از آن‌ها برای سانت‌سانت پیاده‌رو‌ها اجاره می‌گیرند، گلایه می‌کنند. از دیگر نمونه‌های این موضوعات، پارکبان‌ها هستند که قرار بود جمع‌آوری شوند، اما در برخی از معابر پرتردد تهران افرادی هستند که پول می‌گیرند تا اجازه پارک خودرو را بدهند. اما آن‌ها هم برای ایستادن در این معابر باید بخشی از درآمد خود را به نیرویی از شهرداری تقدیم کنند.
در حالی‌که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
در حالی که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار میشد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
مدتی پیش در مورد ستاد امربمعروف توئیت زدم و مورد گلایه قرار گرفتم ، که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم !
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
قلیچ در این استوری خود مهاجم ازبک پرسپولیس را به نوعی مورد تمسخر قرار داد و از وضعیت خط حمله پرسپولیس گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ