وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران در گروه B دسته ۷۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
دو ملی‌پوش بسکتبال ایران با عقد قراردادی به تیم شهرداری گرگان پیوستند.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.
در شبی که ارلینگ هالند فروغ چندانی در ترکیب منچسترسیتی نداشت پدرش در توئیتر حاشیه ساز شد.
پس از آنکه باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شد، اکنون با همان شمایل در نقش فروغ فرخزاد در فیلمی به کارگردانی پدرش ظاهر شده است اما نکته قابل تامل اینکه اگرچه چهره او تا حدودی شبیه پروین اعتصامی بود اما نه چهره و نه فرم او شباهتی به فروغ فرخزاد ندارد.
لیگ بیست و سوم شاید فصلی باشد که در آن برخی از چهره های کم فروغ برای درخشش در میان بهترین ها تلاش و مبارزه کنند.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
به اندازه نیم‌قرن است که همه بار «ظهیرالدوله» افتاده بر دوش فروغ فرخزاد، غافل از اینکه زمین آن خاک خودش جورکش ده‌ها نام دیگر است و معلوم نیست چطور در این کمتر از ۱۰۰ سال تاب آورده است از این حجم از وزن. ظهیرالدوله روزگاری نه نام داشت و نه رسم. یک تکه زمین بود که حالا افتاده به «دربند». بیابانی بود یا تک و توک درختانی که شد خانقاه و بعدتر مدفن ظهیرالدوله.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
ستاره لالیگایی فولاد در تبریز کم فروغ بود و البته گل دقیقه ۱۰۰ هادی محمدی باعث شد تا با غم و اندوه از تبریز بازگردد.
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
پس از درگذشت ظهیرالدوله در سال ۱۳۰۳، او را در گورستان قدیمی آبادی امامزاده قاسم (ع) دفن کردند. پس از تدفین ظهیرالدوله بود که این گورستان قدیمی به محل دفن چهره‌های سرشناس پس از او تبدیل شد.
کاوه رضایی روز کم فروغی مقابل ملوان داشت و در نهایت جای خود را به مهدی هاشمی‌نژاد داد.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نخست با رکورد 183 کیلوگرم شد.
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
برخلاف دفعات قبل، این بار دوئل میان سادیو مانه و کارلوس کی‌روش برنده‌ای نداشت.
مهاجم تازه وارد استقلال در اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب این تیم، یک نیمه کم فروغ را پشت سر گذاشت.
یونس الکعبی اقتصاد دان عراقی گفت: اقلیم کردستان نفت را غیر قانونی و با قیمتی کمتر از قیمت های جهانی می فروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ