شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه 28 مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه ۲۸ مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز می شود.
شعب منتخب ارزی بانک های عامل و صرافی‌های منتخب فروش ارز در روزهای تعطیل 29 اسفندماه تا 4 فروردین 1402 به منظور ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال خواهند بود.
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی فروش ارز (اسکناس) به متقاضیان، درسرفصل تأمین نیازهای ضروری به نرخ اعلامی در پایگاه شرکت صرافی ملی ایران به آدرسwww.mex.co.ir تحت عنوان «نرخ فروش اسکناس» مجازاست.
صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه ۱۹ اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان گفت: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.
بانک سپه در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به صورت اسکناس و با هدف فراهم سازی نیازهای ضروری، ارز به فروش می رساند.
بانک سپه فروش ارز به‌صورت اسکناس را با نرخ اعلامی اداره صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان در واحدهای ارزی و شعب منتخب خود آغاز کرد.
بانک سپه فروش ارز به‌صورت اسکناس را با نرخ اعلامی اداره صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان در واحدهای ارزی و شعب منتخب خود آغاز کرد.
​بانک صادرات ایران به منظور کمک به تسهیل تامین و پرداخت ارز مورد نیاز متقاضیان از طریق شعب منتخب تهران، به نرخ توافقی ارز می‌فروشد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، و در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان ایرانی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) دو شعبه مرکزی و فرمانیه بانک کارآفرین به متقاضیان ارز مسافرتی می دهند.
بانک ملی ایران رکوردار فروش ارز اربعین
​فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران به منظور تسهیل ارائه خدمات فروش ارز به زائران اربعین در روزهای تعطیل اعلام شد.
فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران به منظور تسهیل ارائه خدمات فروش ارز به زائران اربعین در روزهای تعطیل اعلام شد.
​همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور و رییس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، باجه ارزی ویژه این بانک برای ارائه خدمات ارزی به زوار سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.
​سرپرستان خانواده‌های عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی میتوانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
​سرپرستان خانوادههای عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی میتوانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
شعب منتخب بانک ملت در سراسر کشور به زائران اربعین حسینی ارز ارایه می کنند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل فروش ارز اربعین اعلام کرد در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه‌های مربوطه، صرفاً پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات و سپه به عنوان بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب و شعب منتخب و شعب منتخب آن‌ها اقدام به فروش ارز به زوار می‌کنند.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از فردا سه شنبه هشتم شهریور ماه به زائران اربعین حسینی ارز اربعین ارائه می‌کنند.
خرید و فروش و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران جهت ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق، طبق بند «چ» ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جرم بوده و طبق ماده ۶ قانون جرائم رایانه‌ای، ورود اطلاعات خلاف واقع در سامانه‌های ملی، یک تا پنج سال حبس در پی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ