کاوه رضایی روز کم فروغی مقابل ملوان داشت و در نهایت جای خود را به مهدی هاشمی‌نژاد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: در ستاد خدمات سفر درباره موضوعات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات کم بهره به سفرهای خانوادگی تا اقامت رایگان در بوم گردی‌ها تصمیم گیری شده است.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
تمامی مدال های طلای روز نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا سهم ایران بود.
نخستین روز از سومین دوره مسابقات دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع) در تهران با معرفی برترین ها در بخش مردان پیگیری شد.
نخستین روز از سومین دوره مسابقات دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع) در تهران با معرفی برترین ها در بخش مردان پیگیری شد.
نخستین روز از سومین دوره مسابقات دوومیدانی بین المللی جام امام رضا (ع) در تهران با معرفی برترین ها در بخش مردان پیگیری شد.
تعداد دوستی‌ها، محبت و همدردی در بین مردان، به ویژه مردان جوان، به طور پیوسته در حال کاهش است. بر اساس داده‌های موسسه نظرسنجی گالوپ و مرکز بررسی زندگی آمریکایی، درصد مردانی که گفته بودند حداقل شش دوست صمیمی دارند بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲ به نصف کاهش یافته است.
روز دزفول و مقاومت پایداری در دیدار پرسپولیس و هوادار گرامی داشته می شود.
روزبه چشمی هم روز گذشته با بانداژی مخصوص در تمرین استقلال حضور پیدا کرد.
با توجه به سست بودن صف‌های فروش آخرین روز هفته گذشته با فروکش کردن هیجانات هفته گذشته و فروش عرضه کنندگان باقی مانده در اوایل بازار کم کم شاهد بهبود و تعادل در بازار باشیم.
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
نوشیدنی‌های بدون کافئین بهترین گزینه برای گذراندن یک روز طولانی و گرم در ماه رمضان هستند؛ برخی دمنوش‌ها به جبران کم آبی بدن کمک کرده و بوی بد دهان را رفع و کمک می‌کنند تا غذا به راحتی هضم شود.
کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت روز گذشته بازار سرمایه گفت: پس از دو سال بازار شاهد ثبت یکی از بهترین روزهای خود بود. آیا با این وجود شاخص کل به ۲ میلیون واحد خواهد رسید؟
کاپیتان نساجی می گوید که حتما حمید مطهری از کم کاری برخی از بازیکنان مطمئن است که این صحبت ها را مطرح کرده است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید مصرف روزانه و مرتب جوانه گندم به رفع کم خوابی، بی خوابی و همچنین تقویت حافظه کمک می‌کند. اگر یک قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را هر روز صبح ناشتا به صورت خوب جویده و فرو دهید تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
روز بیستم آبان ماه احتمالا اتحادیه جهانی در مورد میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در سال 2023 تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش از صدور تعدادی از احکام معلمان کم سابقه تا چند روز آینده خبر داد.
صبح روز شنبه فاز یک بوستان ایرانیان به عنولن مجهزترین پارک ویژه افراد کم توان در تهران افتتاح خواهدشد.
استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک دیدار سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۹۵۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۳۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ