جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی پای کار آمده‌اند، اما مهم‌تر از این مجموعه‌ها مردم هستند که نقش بسزایی دارند و کمک شایانی به برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری» کرده‌اند.
یکی از مجموعه‌ها حاوی والپیپرهایی است که با ایموجی‌های مختلف، از آتش گرفته تا ماهی، ساخته شده‌اند. دسته‌ی دیگری از تصاویر پس‌زمینه نیز وجود دارند که برای خلق آنان از آیکون‌های نرم‌افزارهای آفیس الهام گرفته شده است.
سازمان لیگ دستورالعمل کامل نقل و انتقالات تابستانی را اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تعدد مدیریت و بهره‌برداری چندگانه از مساجد تاریخی اصفهان را عامل اصلی بروز نابسامانی در این بناهای تاریخی و مذهبی دانست.
کراوات یا پوشش‌های دیگر، جزو آزادی‌های فردی و شهروندی هر انسانی است و بنابراین مداخله هیچ کدام از ارکان حکمرانی در این مسائل دارای جواز قانونی، اخلاقی و عرفی نیست. به‌همین خاطر این رویه ناپسند در برخورد با نوع پوشش زنان و مردان باید کنار گذاشته شود، زیرا این رویه هیچ فایده اخلاقی برای ترویج ارزش‌ها و سنت‌های دینی و عرفی ما ندارد؛ بنابراین برخورد حراست وزارت نیرو با وکلای معزز ایران بخاطر استفاده از کراوات یک برخورد نادرست، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقی است.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
رئیس پلیس راهور تهران ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های روز عید فطر در محدوده مصلی تهران را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در آخر هفته
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
جام‌جهانی 2022 در شرف آغاز است و هرروز خبر جدیدی از ممنوعیت‌ها در قطر شنیده می‌شود.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
چرخ‌های Moonwalkers با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی‌ها با حرکات انسان سازگارشده و سرعت راه رفتن او را ۲۵۰ درصد افزایش می‌دهد.
معاون ورزش بانوان سازمان شهرداری تهران گفت: بسیاری از مجموعه‌ها بعد از کرونا از کار افتاده بودند که به تازگی به چرخه برگشته‌اند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برخی موضوع‌های ممنوعه در جشنواره امسال گفت: من در حوزه اخلاقی به خط قرمزهایی مقید هستم که ابایی هم ندارم بگویم مخالف آن جریان هستم، چون قرار نیست من‌ بخشی از یک موج باشم، بخصوص آنکه این جشنواره‌ها تمام می‌شوند و من قرار است جای دیگری پاسخگو باشم.
شرکت ساپکو در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد حضور خواهد یافت.
اگر در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یعنی اردیبهشت و خرداد یارانه نقدی دریافت کرده اید، در تیرماه نیز باید منتظر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشید. اما اگر جز حذف شدگان یا جاماندگان هستید و در سامانه وزارت کار اعتراض تان را به ثبت رسانده اید. باید منتظر پایش و نتیجه نهایی باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ