پس از آنکه باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شد، اکنون با همان شمایل در نقش فروغ فرخزاد در فیلمی به کارگردانی پدرش ظاهر شده است اما نکته قابل تامل اینکه اگرچه چهره او تا حدودی شبیه پروین اعتصامی بود اما نه چهره و نه فرم او شباهتی به فروغ فرخزاد ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
جشن آئینی و سنتی طلب باران با عنوان «چومچه خاتون» در شهر گیوی از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل برگزار شد.
در احضاریه ارسال‌شده برای کتایون ریاحی آمده بود که او باید «با توجه به گزارش ضابطین و مستندات و ادله ارائه‌شده جهت انجام تحقیقات درخصوص موضوع حضور در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی» در دادگاه حضور یابد. اتهامی که شامل‌حال پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، افسانه بایگان و شقایق دهقان هم شد.
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
در شبکه‌های اجتماعی عراق فیلم‌هایی از جاری شدن سیل در بسیاری مناطق و تخریب برخی ساختمان‌ها بر اثر شدت بارندگی منتشر شده است.
باران و رعد و برق در ۹ استان
اعضای تیم استقلال تمرین شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند.
مس رفسنجان این روزها تمرینات خود را در رفسنجان برای جدال با نساجی دنبال می‌کنند.
باران سیل آسای عربستان اولین بازی رونالدو را لغو کرد!
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
بارش شدید باران در خوزستان، نشست خبری پیش از بازی فولاد - ذوب‌آهن را لغو کرد.
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
الناز شاکردوست، میترا حجار، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند و سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیرواقعی مطرح شده پاسخگو باشند.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
اهواز - بارش نخستین باران پاییزی موجب کدر شدن آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان و بروز مشکلاتی برای مردم شد.
اهواز - اولین بارش تقریباً مناسب پائیزی کافی بود که آب شرب شهرهای مختلف خوزستان گل آلود شده و به رنگ شکلاتی دارید و تبدیل به معضلی برای مردم شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو از دیگر بازیگران «شهر خاموش» هستند که جلوی دوربین مسعود امینی‌تیرانی رفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ