سایپا در دو ماه ابتدایی سال جاری افزایش تولید را ادامه داده و توانسته در فروردین ماه، روزانه ۱۳۰۳ دستگاه خودرو و در اردیبهشت ماه ۱۵۲۳ دستگاه خودرو تولید کند و در هفته پایانی اردیبهشت ماه تولید به صورت روزانه به ۱۷۳۰ دستگاه خودرو رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تحقق ۲۲ درصد از برنامه صادرات غیر نفتی ۱۴۰۲ استان در چهارماه اول سال خبر داد.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به تداوم همکاری پارک فناوری پردیس با مجموعه‌های بین‌المللی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرمستقیم در همکاری با دانش‌بنیان‌های خارجی محقق می‌شود.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقق عدالت اجتماعی در جهان، مستلزم احترام به چندجانبه‌گرایی و تکیه بر رویکردهای همکارانه و جمعی است.
تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش ۱۰۰ همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.
اردوغان هنگام معرفی اعضای کابینه خود، دوره جدید خدمت دولت در ترکیه را دوره خدمت برای تحقق اهداف جمهوری ۱۰۰ ساله ترکیه عنوان کرد و گفت: ترکیه امروز قوی‌تر از دیروز و دموکراسی ترکیه قوی‌تر از همیشه است.
«جوزف دیتوری» (Joseph Dituri) ۵۵ ساله که افسر بازنشسته نیروی دریایی است، به مدت ۹۳ روز در یک غلاف به وسعت ۱۰۰ فوت مربع (۳۰ متر مربع) در اعماق اقیانوس اطلس زندگی کرد تا در مورد چگونگی تأثیر یک محیط پر از فشار بر بدن انسان تحقیق کند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:یش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
رسانه هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰۵.۲ درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال منابع بودجه ۱۰۰ درصد تحقق می‌یابد که این در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه سال جاری واکنش نشان داد.
شهردار منطقه ۹ از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای نقدی سال ۱۴۰۱، به عنوان اولین منطقه شهری خبر داد.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
تبریز- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات احیای دریاچه ارومیه محقق شده است.
زاهدان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تفویض کرد.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ