اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه ها و سرور‌ها را با خود برد.
۳۰ خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست‌های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوتر‌ها و سرور‌ها را با خود برد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأمین کننده منافع ملی و ظرفیت بسیار خوبی برای مسئولان اجرایی کشور و مذاکره‌کنندگان است.
وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدام عناصر وابسته به غرب در بدنام کردن روسیه هشدار داد.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
رئیسی در دیدار سفیران و کارداران کشورهای اسلامی گفت: هجوم به نمازگزاران و روزه‌داران در مسجدالاقصی و غزه محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات تند، احساسی و غیرسازنده جمهوری آذربایجان و اخراج ۴ دیپلمات ایرانی از این کشور گفت: اقدام به عمل متقابل دیپلماتیک را در دستورکار داریم.
جنبش حماس خواهان اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم‌صهیونیستی در منطقه شد.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
برخی از کارکنان خانم یکی از پلتفرم‌های معروف فروش آنلاین اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب خود در فضای مجازی کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد این اقدام، با حمایت مسئولان این پلتفرم بوده است.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: دولت طبق قانون عمل نکرد و سریع نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام کرد و اتفاقا نسبت به این اقدام بسیار مانور داد و اعلام می‌کردند که شهامت آن را داشتیم و ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنیم. اما همان زمان به این اقدام دولت و به اصطلاح شهامتش معترض بودیم چراکه شهامت در اقتصاد چارچوبی می‌خواهد. البته دولت تبعات این شهامت خود را دید و به شدت عملکرد دولت زیر سوال رفت.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
بررسی ها نشان می دهد فولاد خوزستان با نماد فخوز در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که ۴۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. تحلیل بنیادی فخوز را در ادامه بخوانید.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمده بانون و دختران ما مقید به حفظ حجاب و عفاف هستند، گفت: ملاک عمل در اجرای قانون عفاف و حجاب مر قانون است و اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی نباید در این زمینه انجام شود.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ