رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال منابع بودجه ۱۰۰ درصد تحقق می‌یابد که این در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
باید فهمید که فلسفه این قانون چیست؟ حدود تعریف شده برای پوشش تا چه حد سلیقه‌ای است؟ مجازات‌های مزبور براساس چه منطقی است؟ نظرات مردم کجا لحاظ شده است؟ مخالفان طرح چه می‌گویند؟ تناسب جرم و مجازات در این موارد چیست؟ هدف از مجازات‌های مالی تامین منابع مالی بودجه است یا هدفی بازدارنده دارد؟ نظرات نخبگان فقهی، جامعه‌شناسی و... چیست؟
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
زاپوته مامه ای نام اوست. این میوه شگفت انگیز برای هزاران سال منبع غذایی مهمی برای جمعیت مکزیک و آمریکای مرکزی بوده است.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می‌آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی‌دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می‌تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
در بند م تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آمده، کشت زمین های مورد ادعای منابع طبیعی تا تعیین تکلیف در دادگاه ذیصلاح توسط کشاورزان متصرف بلامانع است.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
موقعیت منحصر به فرد هتل از زمان جنگ‌های جهانی تا همین حالا منبع بی پایانی از موقعیت‌ها و داستان‌های جالب بوده است که در عناصر تزئینی موجود در سرتاسر این ملک نیز منعکس شده است. برخی از آن‌ها آشکارند، مانند پرچم‌هایی که زینت‌بخش بعضی از دیوار‌ها هستند، اما موارد ظریف‌تری هم وجود دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۹۵.۵ درصد منابع بودجه امسال مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.
اهواز- انتقاد معلولان نسبت به بودجه ۱۴۰۲ در حالی اعلام شده که منابع مالی اختصاصی برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در این بودجه لحاظ نشده است.
مطابق با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تا دی ماه سال جاری حدود ۶۴ درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی محقق شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از ۳۲۰ هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی در بودجه منابع دیده شده است تا ثبات اقتصادی ایجاد و اقتصاد قابل پیش‌بینی باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تاکید شد تا پیشنهادات برای ارتقای افزایش منابع درآمدی و کاهش ناترازی بودجه مورد توجه باشد.
عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: تا پایان آذر ماه امسال ۱۴۷ میلیارد دلار مجموع منابع ورودی همراه سود متعلقه به صندوق توسعه ملی بوده است و تا کنون ۱۲۱ الی ۱۲۲ میلیارد دلار تسهیلات به دولت و بخش خصوصی داده شده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
طبق آخرین آمار موجود، منابع آب از کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۸۸‌درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۱۰‌درصد مربوط به بخش شرب و ۲‌درصد مربوط به بخش صنعت بوده است. بخش کشاورزی در حالی بخش اعظم مصرف آب کشور را به خود اختصاص می‌دهد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، راندمان آبیاری در این بخش به ۴۴‌درصد می‌رسد. مصرف کلان و راندمان کم در بخش کشاورزی نشان می‌دهد که مشکل آب در ایران نه در سمت عرضه، بلکه در طرف تقاضای آن است.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان این‌که امسال با توجه به پیش‌بینی‌هایی که از سال گذشته انجام شده بود، سال کم‌آبی داشتیم اظهار کرد: امسال دومین سال متوالی کم‌آبی است که تهران با کاهش منابع روبه‌رو بوده و براساس آخرین آمار امسال تا امروز میزان بارندگی‌های تهران ۲۰۸ میلی‌متر ثبت شده است.
شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و ... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ