تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
در راستای تحقق گام دوم طرح تحول کیفیت در حوزه تامین و در چارچوب ابلاغیه استراتژیک گروه صنعتی ایران‌خودرو، اهم برنامه‌های کیفی شرکت ساپکو در حوزه تامین در سال ۱۴۰۲ در قالب ۹ محور اصلی تشریح و ابلاغ شد.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود مستقیم و طرح مجلس و همچنین همکاری و اراده محکم دولت سیزدهم احیای دریاچه ارومیه تحقق یافت.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه استانداری مخالف ویلاسازی واحدهای طرح جهش ملی مسکن نیست، گفت: امکان تحقق این امر در واحدهای مسکونی دامغان فراهم است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه استانداری مخالف ویلاسازی واحدهای طرح جهش ملی مسکن نیست، گفت: امکان تحقق این امر در واحدهای مسکونی دامغان فراهم است.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کمیسیون آموزش و تحقیقات پیرامون تحقق اصل ۱۵ قانون اساسی که به ترویج آموزش زبان های قومی و محلی بازمی‌گردد، در مجلس رسیدگی شود.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
رشت- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می‌شود.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان با هدف تحقق طرح هر دانشجو معلم، یک امدادگر به امضا رسید.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق ۱۴۰۴ برگزر شد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: توسعه سیستم آبیاری نوین یک راهکار در راستای تحقق اجرای طرح الگوی کشت در کشور است.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعمال تغییرات در وزارت راه و شهرسازی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال ضروری است، گفت: این طرح تاکنون تحقق نیافته است.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
طرح مجلس نه تنها گامی در مسیر تحقق عدالت نیست که دست اندازی در این مسیر است و چالش مالیات هنرمندان چالشی است جدی و اساسی که از یک مجلس انقلابی و پویا بعید بود اینگونه شتابزده تن به مصوبه ای دهد که فاقد مطالعات و پژوهش های پشتیبان و جانبی است. مضافا اینکه از ریاست مجلس اقای دکتر قالیباف که ارتباط و تعامل تنگاتنگ و عمیقی با خانواده هنر و سینِما و هنرمندان دارد تصویب چنین طرحی دور از انتظار و غیرمترقبه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ