خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موج انتقادات به وزیر علوم دولت سیزدهم در حالی شدت گرفته است که جریان‌های موافق و منتقد دولت در انتقاد به محمدعلی زلفی‌گل، حول عملکرد در برگزاری کنکور و پذیرفته شدن متقلبان و همچنین موج مهاجرت نخبگان، انتقاد دارند.
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفت: دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند.
در ۳۰ آوریل، خبرگزاری دولتی آذرتاج چندین تفسیر درباره سفر علی‌اف به استانبول منتشر کرد که در آن از دستاورد‌های ترکیه در دولت اردوغان و اتحاد بین دو کشور «تحت رهبری خردمندانه» رؤسای جمهور دو کشور تمجید کرد. طغرل اسماعیل، تحلیلگر مسائل سیاسی مستقر در آنکارا، به آذرتاج گفت که سفر علی‌اف به استانبول نشانه حمایت از اردوغان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ۱۴ ماه مه بود.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
نخست وزیر یونان اعلام کرد که دولت در حال بررسی برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آرویل است.
یکی، دو خبرگزاری از‌جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث‌های بی‌شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد شود و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
توهین بازیکن نساجی مازندران به مهدی ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است که فدراسیون فوتبال باید واکنش قاطعی در قبال آن داشته باشد.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
یکی از دلایلی که به گفته برخی از فعالان حوزه فناوری منجر به کندی اینترنت شده، کاهش پهنای باند بین‌الملل است که وزیر ارتباطات از ابتدای سال چندین مرتبه آن را رد و اعلام کرده است: برای تأمین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.
علیرغم گذشت ۸۴ روز از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در بوسنی و هرزگوین، گروه های سیاسی این کشور موفق به تشکیل دولت نشده‌ اند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
رئیس پارلمان و رئیس حزب دموکرات کردستان عراق بر ضرورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام و پیش از آن تشکیل دولت مورد توافق همه طرف ها تأکید کردند.
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
خبرگزاری دولتی ترکیه از قفل کردن سامانه موشکی اس-۳۰۰ یونان بر جنگنده‌های اف- ۱۶ این کشور به شدت انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنیا، برگزاری موفق این انتخابات را به مردم و دولت این کشور تبریک گفت.
یک سیاستمدار مستقل عراقی تاکید کرد که تشکیل دولت ملی انتقالی و برگزاری انتخابات زود هنگام راه حل خروج عراق از بحران سیاسی کنونی است.
ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که بدون تحقق برخی شروط امکان برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را بدون انعقاد جلسات پارلمان میسر ندانست.
یک کارشناس مسائل حقوقی عراق گفت: از آنجایی که دولت پیشبرد امور عراق یک دولت موقت است، بنابراین صلاحیت و اختیار برگزاری انتخابات پارلمانی مجدد را ندارد.
رئیس سازمان حشد شعبی در سخنانی تصریح کرد: دولت فعلی عراق موقت است و صلاحیت برگزاری انتخابات مجدد را ندارد.
رئیس سازمان حشد شعبی در سخنانی تصریح کرد: دولت فعلی عراق موقت است و صلاحیت برگزاری انتخابات مجدد را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ