جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایتالیا، راهی دیدار فینال لیگ ملت ها شود.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کوبا تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کانادا تن به شکست داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
دبیر همایش امام خمینی (ره) احیا گر هویت ایرانی گفت: امام هیچ وقت مخالف هویت ایرانی نبود و برخی می‌خواستند ملت را در مقابل دین قرار دهند ولی امام خط بطلانی روی این موضوع کشید.
مشاور رئیس جمهور سوریه با اشاره به پیروزی این کشور در نبرد با تروریسم تاکید کرد که ملت فلسطین نیز در نهایت پیروز میدان خواهد شد.
صفحه لیگ ملت ها متعلق به فدراسیون جهانی والیبال به استقبال دیدار دو تیم ایران و ژاپن رفته است.
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
معیار توافق مردم با آیت‌الله خمینی نه باور‌های قلبی و قبلی و نیات و ذهنیات اشان که وعده‌های اعلام شده در جریان انقلاب ۵۷ و سندی است به نام قانون اساسی در سال ۵۸ (که فصل حقوق ملت و اصول دموکراتیک آن در بازنگری ۶۸ هم از بین نرفت) و به فرض اگر هم حسب ادعای نواصول‌گرایان قلبا باور نداشته بازنمی‌توان به آن استناد کرد کما این‌که کسی نمی‌تواند بخشی از کتاب ولایت فقیه در نجف را مبنای نپرداختن مالیات کند و ادعای دیگران دربارۀ بهرۀ بانکی به استناد آرای برخی مراجع توجیه شانه خالی کردن از پرداخت آن نیست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تقسیم خاک خود را نمی پذیرد، گفت ما در نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی به سر می بریم.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد نامحدود ملت و مقاومت فلسطین در جنین با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
تیم جوانان ایران در اولین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا موفق شد تیم قرقیزستان را با یک گل شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ