رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.
رهبر جنبش حماس در خارج ضمن تجلیل از عملکرد قهرمانانه مقاومت در جنین، حمایت امت از پایداری و مقاومت ملت فلسطین را ستود.
جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
ده ها نفر از فعالان حقوق بشری با برگزاری راهپیمایی در پایتخت آرژانتین از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال آمریکا که روز گذشته برای مشاهده بازی تیم کشورشان با تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه الثمامه دوحه آمده بودند، از ملت فلسطین حمایت کردند.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
این روزها در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه به عرصه ای برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
نماینده دائم کویت در سازمان ملل ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین، از مبارزات آنها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور رسیدن به حقوق سیاسی مشروع خود، حمایت خواهد کرد.
هواداران باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی، با برافراشتن پارچه نوشته هایی از ملت فلسطین و اهالی غزه حمایت کردند.
بانک مرکزی، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.
هزاران نفر از مردم مغرب در حمایت از ملت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی دست به تظاهرات زدند.
رییس کمیته فوتسال ضمن تمجید از وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال، حمایت کامل خود را از این تیم در جام ملت های آسیا اعلام کرد.
مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ