رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز (پنجشنبه) درباره روند پرونده آشتی ملی تلفنی گفت‌وگو کردند.
اسماعیل هنیه در مورد وضعیت اردوگاه عین الحلوه به سید حسن نصرالله پیام داد و از او درخواست کمک کرد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با آخرین تحولات جنین با یکدیگر گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز سه‌شنبه با وزیر اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس برای توقف تجاوز به غزه با سران مصر و قطر تماس گرفت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
منابع آگاه از سفر هیأتی از سوی حماس به ریاست اسماعیل هنیه و با حضور خالد مشعل به عربستان سعودی برای دیدار با مسئولان ریاض خبر دادند.
دیدار اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر جنبش حماس در وبگاه صهیونیستی واللا بازتاب داشت.
در اوج تنش‌ها میان مقاومت و رژیم صهیونیستی که همزمان با ماه مبارک رمضان رخ داده است، دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با جمعی از علمای اسلامی در دوحه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین انتخاب دوباره او را به دبیرکلی این جنبش تبریک گفت و بر حمایت دو جنبش از یکدیگر در مسیر مقاومت تأکید کرد.
هیئت حماس به ریاست هنیه با وزیر اطلاعات مصر دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تاکید کرد: شمشیر قدس تا بیرون راندن اشغالگران در نیام نخواهد رفت.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر اینکه روابط حماس و جهاد اسلامی در وضعیت عالی قرار دارد، گفت: برخی کشورهای غربی می خواستند از سفر هیئت حماس به مسکو جلوگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ