اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف منصوب کرد.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی معان ارتباطات و رسانه این باشگاه را منصوب کرد.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
مربی محبوب پرسپولیس در این فصل در پست همیشگی روی نیمکت تیمش نخواهد بود.
معاون بهره برداری آبفای تهران گفت: به دلیل افزایش دما مصرف آب روز به روز افزایش پیدا می‌کند به طوری که امروز مصرف آب به بیش از ۵۰ هزار لیتر در ثانیه رسیده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: به هیچ عنوان لو رفتن سوالات امتحان نهایی اتفاق نیافتاده است چراکه لو رفتن سوالات قبل از شروع آزمون است و بالاخره بعد از شروع آزمون ممکن است انتشار سوال اتفاق افتاده باشد که این موضوع رخ داده است.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
معاون وزیر نفت گفت: ۷ میلیارد لیتر سوخت را از طریق حمل ونقل جاده ای به نیروگاه ها رساندیم.
رسانه های آمریکا از بازرسی منزل مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کشف یک سند محرمانه طی آن خبر دادند.
با حکم‌سردار سلامی، در احکام جداگانه‌ای جانشین و معاون‌هماهنگ کننده سپاه تهران را منصوب کردند.
بر اساس اعلام معاون وزیر صمت، ۷۰۰ لیتر بر ثانیه (معادل ۷۰ درصد شاخص مصوب) به ظرفیت پساب شهری تخصیص یافته به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌ها اضافه شده است.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ۷۰۰ کیلومتر مسیر تهرانی‌ها منجر به اصراف بنزین می‌شود و این به معنای صرف ۶۰۰ هزار بنزین لیتر اضافه در روز است.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی ها در شهرستان عباس آباد خبر داد.
­معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر برداشت از منابع سطحی یعنی ذخایر سد‌ها داشتیم در حالی که ورودی سدها، حدود ۶۰ درصد کمتر از این میزان است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری به وجود آمده در این باشگاه شفاف‌سازی کرد.
معاون مدیر در تامین فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در سه ماهه تابستان امسال روزانه به طور متوسط ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد.
معاون وزیر نفت از کاهش سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه در سراسر کشور خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختیارات و وظایف معاون تنظیم‌گری و نظارت در بانک مرکزی را تعیین کردند.
طبق گزارش برخی رسانه‌های عربستانی، «ولید بن عبدالکریم الخریجی»، معاون وزیر خارجه عربستان و «عبدالعزیز الشمری»، سفیر عربستان در عراق برای استقبال از حکیم در فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده حضور یافتند.
رئیس حزب سوسیالیت ترقی لبنان با معاون سیاسی دبیر کل جنبش حزب الله، دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ