معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: به هیچ عنوان لو رفتن سوالات امتحان نهایی اتفاق نیافتاده است چراکه لو رفتن سوالات قبل از شروع آزمون است و بالاخره بعد از شروع آزمون ممکن است انتشار سوال اتفاق افتاده باشد که این موضوع رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: باید منابع مالی پایدار برای نظام آموزشی ایجاد کنیم و از مجلس و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم به ما کمک کنند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز اهمیت درس تفکر و سواد رسانه‌ای بیش از گذشته برای ما ملموس شده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش را دلیل اصلی مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان اعلام کرد.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
عصر امروز معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
عصر امروز معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۷.۷ درصد از کل بودجه این وزارتخانه، صرف حقوق پرسنل می‌شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۶ اسفند سال جاری خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات سیاسی و اجتماعی دانش آموزان خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سال نوی میلادی را به همه دانش آموزان ارامنه و مسیحی کشور و سراسر دنیا تبریک گفت.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مشهد ـ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین رسالت آموزش و پرورش حرکت به سمت آموزش‌های کاربردی و اثرگذار است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سفری دو روزه با هدف افتتاح چند طرح آموزشی به خراسان شمالی سفر کرد.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش باید شرکت‌ها آموزشی را به رسمیت بشناسد؛ البته باید بر آنها نظارت کند اما همین شرکت‌ها مشتریان خوبی در خارج از کشور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ