وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه ۱۳۱ از ۱۳۲ کشور قرار داریم.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نسبت اعتبارات پژوهش و فناوری به تولید ناخالص داخلی ۰/۶۸ درصد است، تاکید کرد: باید این رقم را افزایش دهیم.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری رویداد جامع تانا در تهران در مهر ماه سال جاری خبر داد.
دکتر رضایی‌فر هم‌اکنون مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم است و با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری منصوب شده است.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان‌ها، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) را در دستور کار قرار داده است.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
آمل- مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه هیچ جا برای نوآوران فرش قرمز پهن نمی کنند، گفت: این درحالی که نوآوری عاملی برای خلق ثرورت است.
شنیده ها حاکی از آن است که معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از سمت خود استعفا داده است.
شنیده ها حاکی از آن است که معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از سمت خود استعفا داده است.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
معاون فناوری و نوآوری آوری وزارت علوم گفت: بودجه دانشگاه تهران و اعتبار کل ۳۱ پارک‌ علم و فناوری استانی نشان می‌دهد که بودجه کل پارک‌ها نصف بودجه دانشگاه تهران است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاسیس سه پارک علم و فناوری خبر داد.
در احکامی جداگانه علیرضا زراسفندی به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم و امید رضایی‌فر به عنوان مدیرکل سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری منصوب شدند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت فناوری وزارت علوم با کسری اعتبارات ۱۸ هزار میلیارد ریالی مواجه است، ضمن آنکه برای سال ۱۴۰۲ به بودجه ۲۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از امضای بیش از ۳۲۰ تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ایجاد ۴۱ هزار شغل در پارک های علم و فناوری کشور در سال گذشته خبر داد.
نشست هماهنگی جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو با حضور معاون فناوری وزارت علوم در دفتر دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار و بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان تاکید شد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار شغل دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها ایجاد شده که این آمار رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تاکنون ۵ دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی راه‌اندازی شده که در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد را به ۱۰ مورد افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ