رسانه های آمریکا از بازرسی منزل مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کشف یک سند محرمانه طی آن خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران ۱۲۰ کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار ۶۸ هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز خارجی و قاچاق کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
مجسمه «آمن‌هوتب سوم» از هجدهمین سلسله فراعنه مصر طی بازرسی از خانه یک دلال سلاح و مواد مخدر در روستای «النخل» شهر «ادفو»‌ی مصر کشف شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عدم رعایت حجاب در انظار عمومی و معابر، جرم عمومی و مشهود است و ضابطین در برخورد با این جرایم، نیازی به دستور مقام قضائی ندارند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۲ تُن و ۳۸۰ کیلوگرم برنج در بازرسی ماموران از یک واحد صنفی خبر داد.
گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دو خودرو قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرخمیر خبر داد.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۱۷ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.
مشهد ـ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه باوئر با اشاره به بازرسی مأموران وزارت دادگستری از خانه بایدن، آمده است: «برخی از اسناد طبقه‌بندی‌شده و متعلقات آن مربوط به دوران حضور بایدن در مجلس سنای آمریکا است و سایر اسناد مربوط به دوران حضور او به عنوان معاون اوباما می‌باشد».
وکیل شخصی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از کشف ۶ سند محرمانه دیگر در جریان بازرسی از خانه وی در ایالت دلاویر توسط وزارت دادگستری خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار خبر داد و گفت: متهم ۵۷ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
اصفهان- مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری ۲ اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف ۱۱ عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در شهرستان کوهسرخ شناسایی و در بازرسی از این خودرو ۲۵۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
روز دوشنبه مربی سگ‌های موادیاب گمرک ماهیرود، هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکری بنز آکتروز سفید رنگ، به رانندگی یک تبعه افغانستانی با کمک سگ‌های موادیاب موفق به کشف جاسازی حرفه‌ای ۵۴۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از این کامیون شد.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه تاریخی و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ