آمار مهدی قایدی پیش از بازی با تراکتور نا امید کننده بود. یک گل در 16 بازی و نام او در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر دیده هم نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
جمهوری آذربایجان و ارمنستان توافق دو کشور در خصوص مبنا قرار دادن نقشه‌های دوران شوروی در مذاکرات مرزی را رد کردند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد اگر لازم باشد برای گرفتن حق این باشگاه به مالزی خواهد رفت.
پرسپولیس ماموریت خود برای بازگشت به صدر جدول را به خوبی شناخته: ببر و منتظر لغزش مدعیان باش.
رئال مادرید بار دیگر توانست در لیگ قهرمانان بازگشتی شکوهمند به بازی داشته باشد و نشان داد که شایسته لقب پادشاه اروپاست.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
احتمالا بزرگترین تغییر پرسپولیس نسبت به دیدار قبلی‌اش بازگشت گلر ملی‌پوش سرخپوشان به ترکیب باشد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تا زمانی که در تراکتور باشد جایی برای کاوه رضایی وجود نخواهد داشت.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
باوجود تمام تکذیب‌های حجت حق‌وردی در مورد انتقال به نفتچی، این باشگاه لیگ جمهوری آذربایجان، انتقال او را رسمی کرد.
مدافع تیم فوتبال استقلال از بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب این تیم ابراز خوشحالی کرد.
بازگشت از جام جهانی برای امیر عابدزاده با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در لباس پونفرادینا همراه شد.
آرامش یک جامعه بیش از آن‌که با عینیت یا کنش‌های عملی گره خورده باشد، در ابتدای امر موضوعی «ذهنی» است. بدین معنا که آرامش یک اجتماع نیازمند آرامش در اذهان است. ذهن‌های آرام، آرامش را در میدان عینی متبلور می‌کنند و ذهن‌های ناآرام، خشونت، اعتراض و ناآرامی را به جامعه تزریق می‌کنند
حسین مرادمند روی ارسال مهدی قایدی، توانست زمینه‌ساز گل تساوی تیمش باشد.
به نظر نمی‌رسد سرجیو کونسیسائو برای بازی مقابل ریو‌آوه فوق‌ستاره ایرانی خودش را در اختیار داشته باشد.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نتوانست شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشته باشد گفت: باخت این تیم برابر سپاهان تجربه خوبی برای آبی پوشان خواهد شد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ