زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسور شماره 3 جهان درباره رفتارهای خود در زمین مسابقه مطالبی بیان کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت ۱۵ شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.
سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست فردا حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند و به حمایت از آبی‌ها بپردازند.
کریستیانو رونالدو پرتغالی، ستاره باشگاه النصر از جو رقابتی موجود در لیگ حرفه‌ای عربستان تمجید کرد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه میلان، از اینکه گل تاریخی اش از نظر نتیجه به درد تیمش نخورد ابراز ناراحتی کرد.
آمار مهدی قایدی پیش از بازی با تراکتور نا امید کننده بود. یک گل در 16 بازی و نام او در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر دیده هم نمی شود.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.
جواد نکونام درخواست کرد که ورود زنان برای بازی فولاد هم آزاد شود.
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.
آیت الله ابوالقاسم علیدوست، گفت: واقعا برخی ورودها خودش مصداق منکر است. من ابدا مثل برخی ها نمی خواهم کل قضیه را زیر سؤال ببرم ولی این نکته هست که با بعضی مسائل باید دقیق تر برخورد شود. این ساده انگاری ها لطمه می زند و بعضی وقت ها کار به جایی می رسد که اگر میلیاردها دلار یا تومان خرج می شد میسر نبود که یک مسأله را این طور خراب کرد. به تعبیری چنان بد دفاع می شود که کار ضایع می شود و از بین می رود.
ایران از جمله کشورهایی است که باوجود داشتن ظرفیت بالا به منظور توسعه انرژی های تجدیدپذیر برق، در این رابطه در سال و دهه های گذشته توسعه چندانی را تجربه نکرده است و همین مسئله به تشدید مشکلات صنعت برق دامن زده است.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ