این فصل هم علی علیپور هر گاه از سوی سرمربی ژیل ویسنته به بازی گرفته شده، دست به یک اقدام خوب زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشت بازیکن از ۱۰ بازیکنی که بیش‌ترین حقوق را در دنیای فوتبال به دست می‌آورند در لیگ عربستان هستند.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
ستاره جوان والیبال ژاپن یک درس بزرگ به دنیا داد؛ بازیکنی که تا همین یکی دو سال پیش یک بچه دبیرستانی بود.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، جدیدترین بازیکنی است که لیگ عربستان قصد دارد برای جذبش اقدام کند.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
ورزش سه به اطلاعات جدیدی از درگذشت امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر دست یافته است.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
آرمان اکوان بازیکنی بود که یکی از بهترین موقعیت‌های ذوب آهن در دربی اصفهان را از دست داد.
بازیکنان استقلال ملاثانی قبل از بازی با چادرملو با در دست داشتن بنری به بازیکن شهرداری همدان روحیه دادند.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
علاوه بر 3 بازیکنی که 4 اخطاره هستند، 3 ستاره دیگر استقلال هم قادر به همراهی این تیم در مسابقه با مس نیستند.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از هافبک مصدوم این تیم که فرصت همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست داد، قدردانی کرد.
یکی از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.
اینجا درست همان نقطه‌ای است که شاید استقلالی‌ها را برای دعوت‌نکردن از محمد محبی ناراحت کرده است. با توجه به بازی‌هایی که به‌تازگی در لیگ برگزار شده، مشخصا وضعیت محمد محبی در مقایسه با بازیکنی مانند مهدی ترابی مساعدتر است. او به مراتب از همتایش سرحال‌تر نشان داده و در مقایسه با بازیکنان داخلی، اکنون، وضعیت فنی بهتری در مقایسه با مهدی ترابی دارد.
احسان حاج‌صفی بزرگترین برنده اردوی ایران در اتریش بود. بازیکنی که این اواخر، جایگاهش در تیم ملی را از دست داده بود، اما مقابل اروگوئه، نمایش خوبی داشت
به احتمال زیاد ۲۴ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال از میان همین ۲۷ بازیکنی که اکنون در اردوی اتریش حضور دارند انتخاب خواهند شد و اندک تغییراتی را می‌توان تا اعزام تیم ملی به جام جهانی در فهرست دعوت‌شدگان مشاهده کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ