کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با والنسیا به شدت از شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور و انفعال لالیگا در مورد آن انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
پپ گواردیولا، بعد از شکست مقابل برنتفورد در مورد برنامه خود پیش از دو فینال حساس پیش رو صحبت کرد.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در حاشیه نشست خبری امروز خود تاکید کرد که تیمش هیچ برنامه خاصی برای سه‌گانه ندارد.
سرعتی زن مصدوم‌ تیم ملی والیبال می‌گوید بعد از صحبت با عطایی تصمیم گرفته که به اردو‌ نیاید.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه میلان، از اینکه گل تاریخی اش از نظر نتیجه به درد تیمش نخورد ابراز ناراحتی کرد.
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
"سرمربی بهترین ترکیب تیمش را نمی شناسد." این یک انتقاد معمولی است که متوجه هر سرمربی‌ای خواهد بود که مرتباً در یک تیم در حال کنکاش برای ترکیب برنده تغییراتی ایجاد می کند.
سخنگوی دولت گفت: دولت در مورد خودرو دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نمی کند و هر تصمیم بگیرند به همان ملتزم خواهیم بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد پیگیری مجلس برای وضعیت بازداشتی های حوادث اخیر گفت: مشکل این است که ما به جای اینکه واقعیت ها و آن چیزی که هست را ببینیم تصورمان این است کسی که می خواهد آن واقعیت را مطرح کند آشوب به راه می اندازد و عامل خارجی است؛ این همه مردم که نمی توانند عامل خارجی باشند.
کونته اعتراف کرد که اگر در مورد سیاست‌های پیش‌رو با مدیران باشگاه به توافق نرسد، باید از تاتنهام جدا شود.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
وزیر آموزش‌وپرورش درباره حذف دروس عمومی از کنکور سراسری گفت: دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند، ولی از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم حذف نشده‌اند و به صورت تشریحی در قالب امتحانات نهایی، سنجیده می‌شوند. نمی‌توان دروس عمومی را صرفا در قالب آزمون‌های چهارگزینه‌ای مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. نمی‌خواهم بگویم آزمون چهارگزینه‌ای را به طور کامل رد می‌کنم، اما سوالات تشریحی در لایه «تفهی» قرار می‌گیرد.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان اکباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به امباپه ندارد.
جواد نکونام درخواست کرد که ورود زنان برای بازی فولاد هم آزاد شود.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ