نشریه ال پائیس معتقد است رئیس جمهور فرانسه این بار نمی تواند رویای کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال را خراب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
رودریگو، ستاره رئال مادرید، تصویری در کنار کیلیان امباپه منتشر کرد که موجی از هیجان و شایعات جدید را به راه انداخته است.
کادنا سِر مدعی است رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از یوونتوس تلاش می‌کند که به نظر می‌رسید راهی چلسی خواهد شد.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، تلاش برای جذب رودریگو گوئس در برنامه‌های پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
احتمال انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از تصمیمی که سال قبل برای تمدید قرارداد با این باشگاه گرفت خوشحال است.
مارکو وراتی دوست دارد از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید ملحق شود، جایی که بخت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت، اما رئال علاقه‌ای به جذب او ندارد.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
روزنامه آ.اس در شماره امروز خود تاکید کرد در قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن بندی وجود دارد که می‌تواند او را به رئال برساند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
بر اساس گزارش‌های جدید، کیلیان امباپه می‌خواهد در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد پاریس را به مقصد مادرید ترک کند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
باشگاه رئال مادرید آماده است تا در صورت تلاش کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای جدایی از پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام کند.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را هنوز غیرممکن نمی داند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبرو می شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.
مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ