کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با گلایه از مشکلات مالی تیمش اعلام کرد که چاره‌ای جز رعایت سقف قرارداد ندارند.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: با یک دیالوگ یا یک پاراگراف همه چیز در انقلاب و کشور و نظام هستی جابه‌جا می‌شود؟ ما انقلاب و نظام و جامعه را اینقدر کوچک و دربسته و تحت تاثیر یک فیلم و دو جلد کتاب می‌دانیم؟
جواد لاریجانی گفت: نظام ما مبتنی بر رأی مردم است. هیچ‌کسی در این کشور و نه در کشور، در کل منطقه غرب آسیا و جهان اسلام، قوی‌تر از مقام معظم رهبری، مدافع رأی مردم نیست. وی تصریح کرد: درباره اسلام هم نمی‌توانیم همه‌پرسی کنیم. مثلا یک گروهی بگوید رفراندوم کنیم برخی از احکام اسلام اجرا بشود یا نشود؛ این خلاف قانون اساسی است و نمی‌تواند موضوع رفراندوم باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید اعلام پنالتی به سود فولاد، نقطه تعیین‌‌کننده تقابل پیکان با این تیم بوده است.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
سپهر روزی طلب، هافبک هوادار می‌گوید تیم‌شان یاد گرفته مقابل تیم‌های بزرگ ایستادگی کند.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم!
قالیباف با تأکید بر اینکه دشمنان می خواهند «ما نمی توانیم» را گسترش دهد، تاکید کرد: دخالت مردم در امور باعث می شود شرایط اقتصادی به گونه ای پیش برود که بتوانیم در برنامه هفتم به ثبات اقتصادی برسیم و در واقع دولت نباید در اموری که مردم قادر به انجام آن هستند، دخالت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
آیت الله جوادی آملی گفت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی‌توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.
فرمانده سپاه گفت: دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آنها را پاسخ خواهیم داد، اما الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام می‌دهیم.
آیت الله العظمی جوادی آملی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرموده اند که خدایا به نان ما برکت بده و بین ما و آن جدایی نیفکن! زیرا اگر نان نباشد ما نمی توانیم نماز بخوانیم و روزه بگیریم. نان در این حدیث به معنای اقتصاد است. با اختلاس و نجومی، اقتصاد ساخته نمی شود و اگر اقتصاد سالم نباشد، خبری از دین نخواهد بود.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
ظریف: حتما اشتباه می‌کنیم اگر فکر کنیم می‌توانیم مردم را نادیده بگیریم تصور این که مردم را بتوان با خشونت حفظ کرد تصوری است که خداوند به پیعمبر می‌فرماید تو هم نمیتوانی
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قطعا از انتقادات سازنده و فنی استقبال می کنم چرا که افراد از بیرون بهتر می توانند ایرادات ما را ببینند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر آنچه در قانون به عنوان وظیفه برای ما در نظر گرفته شده موظف به انجام آن هستیم و نمی‌توانیم به وظایف شورای نگهبان چیزی اضافه کنیم چرا که بر خلاف قانون است، اما بنده هم مثل شما معتقدم در حوزه مصوبات و مباحث تخصصی شورا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.
«سفر ما به تایوان با سیاست چین واحد و بیانیه‌های مشترک واشنگتن و پکن مغایرتی ندارد.»
با وجود وعده های بیشماری که در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه داده شده است، سرخابی ها هنوز پشت تالار شیشه ای در انتظار به سر میبرند. در این راستا سرپرست دفتر شرکت‌ها و اماده سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی از احتمال بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس خبر داده است.
فرزند شهید بهشتی گفت: مجوزی را از دولت نهم، برای کتاب ترجمه تاریخ قرآن ایشان گرفتیم که کار آماده نشد و مجوز هم لغو شد. الان هم فهرست هشت صفحه ای را فرستاده اند که ممیزی شود. گاهی گفته شده که باید صفحات فلان تا فلان به صورت کامل حذف شود. گویا که ممیز عصبانی شده است. ما نمی توانیم متن نولدکه را حذف کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ