ایالات متحده، چین و سایرین در حال رقابت برای استفاده از ویژگی‌های عجیب ذرات کوانتومی به منظور پردازش اطلاعات به روش‌های جدید قدرتمند هستند فناوری‌ای که می‌تواند مزایای عمده اقتصادی و امنیت ملی را برای کشورهایی که بر آن تسلط دارند به همراه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی خود، آزمایش موشکی جدیدی انجام داد.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
برخی گمان می‌کنند فقط آزمایش خون می‌تواند ابتلا به کبد چرب را نشان دهد؛ در حالی که این بیماری فقط با سونوگرافی مشخص می‌شود.
ماجرای انتخابات اتاق ایران که یک ماه پیش برگزار شد به دلیل برخی مواضع سیاسی رییس منتخب بخش خصوصی، نتیجه ریاست آن از سوی نواصولگرایان و طرفداران وضع موجود، با مخالفت مواجه شد و انواع و اقسام خبرسازی‌ها برای برکناری وی را انجام دادند که تاکنون نتیجه نداده و همه منتظرند که جلسه شورای عالی نظارت که شنبه آینده برگزار می‌شود تصمیم نهایی را بگیرد.
یکشنبه ۹ ژوئیه، یک نمونه اولیه ماهواره اینترنتی بر روی یک موشک حامل Long March ۲ C از مرکز پرتاب ماهواره Jiuquan چین در پرتاب شد. از آن زمان این ماهواره وارد مداری از پیش تعیین شده، شده است، جایی که چندین آزمایش برای اعتبارسنجی فناوری ماهواره‌ای و پهنای باند آن انجام خواهد گرفت.
منابع فلسطینی از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در سواحل غزه خبر می‌دهند.
روزنامه یومیوری در گزارشی به نقل از یک منبع ناشناس دولتی اعلام کرد ارتش ژاپن مشغول آزمایش سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک متعلق به شرکت اسپیس ایکس است.
به نظر شما راننده تاکسی بودن برای خانم با حجاب راحت‌تره یا بدون حجاب کامل؟
ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی‌اش یک موشک به سمت خارج جو زمین شلیک کرده است؛ همزمان در سئول پایتخت کره‌جنوبی و اوکیناوای ژاپن آژیرهای خطر به صدا در آمد.
مقاومت فلسطین امروز در راستای توسعه توان موشکی خود اقدام به اجرای یک آزمایش جدید در سواحل نوار غزه کرد.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین دریایی را با شبیه سازی تهدیدهای کنونی و آتی آزمایش کرده است.
آمریکا، انگلیس و استرالیا آزمایش‌های نظامی با کمک فناوری هوش مصنوعی را به منظور ردیابی اهداف انجام دادند.
گروه مقاومت فلسطینی حماس آزمایش موشکی انجام داد.
مپنامایند راهکاری در جهت جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و مدیریت برخط داده‌هاست. با اتصال نیروگاه‌ها و سایر صنایع به این پلتفرم و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی و با پردازش کلان داده، افزایش بهره‌وری و راندمان در صنایع اتفاق خواهد افتاد.
با حضور رئیس جمهور در شرکت مپنا موتور کاملاً ایرانی هواپیما ساخته شده در گروه صنعتی مپنا با موفقیت آزمایش شد.
انستیتو بیست و پنجم «دومین آکادمی علم و صنعت هوافضای چین» برای نخستین بار از انتقال بی سیم موفق با فرکانس سطح تراهرتز (THz) و دستیابی به سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت برثانیه خبر داد. برای نشان دادن تمایز، سیگنال ۵ G با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در آمریکا ایده آل به نظر می‌رسد.
طبق آخرین گزارش ها، چین مشغول آزمایش یک اینترنت بی سیم بسیار سریع با سرعت دانلود ۳۰۰ گیگابیت برثانیه است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک موشک بالستیک پیشرفته قاره پیما را با موفقیت آزمایش کرده است.
خبرگزاری مرکزی کره شمالی عکس‌هایی از کیم جونگ اون رهبر این کشور در حال تماشای آزمایش موشکی کره شمالی منتشر کرد.
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به علت رزمایش‌های مشترک و مداوم آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای کره شمالی، و اقدامات واکنشی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی، وضعیت و تنش‌ها در شبه‌جزیره کره تشدید شده است.
یک آزمایش صورت گرفته میزان آسیب پذیری سیستم رمزگذاری فعلی را برجسته ساخته است موضوعی که برای شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان نگران کننده است.
ایلان ماسک سرویس استارلینک را مورد آزمایش قرار داد که برهمین اساس هزاران ماهواره در جو زمین قرار می‌گیرند. این شرکت هوافضا اولین دسته از ماهواره‌های استارلینک را در ماه می‌سال ۲۰۱۹ وارد مدار کرد. تاکنون بیش از سه هزار ماهواره برای پوشش اینترنت توسط استارلینک به فضا فرستاده شده و مجوز پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را از کمیسیون ارتباطات فدرال گرفته اند و در نهایت قرار است با ۴۲ هزار ماهواره تمام نقاط کره زمین به اینترنت متصل شوند و به گفته ایلان ماسک این اتفاق حداکثر تا ۱۸ ماه دیگر رقم خواهد خورد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ