گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی خود، آزمایش موشکی جدیدی انجام داد.
منابع فلسطینی از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در سواحل غزه خبر می‌دهند.
مقاومت فلسطین امروز در راستای توسعه توان موشکی خود اقدام به اجرای یک آزمایش جدید در سواحل نوار غزه کرد.
محققان در این آزمایش صابون‌هایی از چهار برند Dial، Dove، Native و Simple Truth را بررسی کردند و مشخص شد که به‌جز Native، بقیه برند‌ها نه در همه شرکت‌کنندگان، اما در برخی از آن‌ها موجب جذب پشه‌ها می‌شوند. پژوهشگران حدس می‌زنند که اثر معکوس Native به‌خاطر بوی نارگیل باشد که برخی شواهد پیش‌تر از اثر روغن آن در دفع پشه‌ها خبر داده بودند.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را به پست‌های چند اسلایده که در پلتفرم پست می‌کنید، اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این خبر را در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد و این قابلیت جدیدی را در اختیار برخی از کاربران خود در کشور‌های مختلف قرار خواهد داد.
منابع فلسطینی از آزمایش یک موشک جدید توسط نیروهای مقاومت در شهر غزه در راستای افزایش توان نظامی این نیروها خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به علت رزمایش‌های مشترک و مداوم آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای کره شمالی، و اقدامات واکنشی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی، وضعیت و تنش‌ها در شبه‌جزیره کره تشدید شده است.
رسانه‌های کره جنوبی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که کره شمالی امروز پنج‌شنبه یک آزمایش موشکی جدید انجام داده است.
سرطان پروستات زمانی ایجاد می‌شود که یاخته‌های پروستات شروع به رشد بی‌رویه کنند.
گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در راستای تقویت توان موشکی خود آزمایش جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای افزایش توان عملیاتی خود ظهر امروز سه شنبه آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
مقاومت فلسطین امروز یکشنبه در راستای تقویت توان موشکی خود یک فروند موشک جدید آزمایش کرد.
گروه های مقاومت فلسطین امروز شنبه در راستای حفظ آمادگی نظامی خود در تقابل احتمالی با رژیم صهیونیستی، آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه لیزر به توان بسیار خوبی دست یافته‌ایم و لیزر را با قدرت‌های مختلف به میدان آورده و تست میدانی آن را هم انجام داده‌ایم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن اجازه انجام هفتمین آزمایش هسته ای را به کره شمالی نخواهد داد و پیونگ یانگ باید منتظر عواقب این اقدام باشد.
منابع آگاه سازمان پژوهش و توسعه دفاعی هند گفته اند که این موشک از یک سکوی متحرک در ساحل اودیشا پرتاب آزمایشی شده است.
شکست آزمایش موشکی جدید کره جنوبی که در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک از سوی کره شمالی انجام شد، نگرانی های متعددی را برای مردم کره جنوبی ایجاد کرده است.
واتس اپ نسخه آپدیت جدید ۲.۲۲.۲۱.۱۶ را برای اندروید ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد در گروه ها نظرسنجی برگزار کنند.
تاریخ انجام آزمایش سوختگیری موشک اس ال اس که قرار است ماموریت آرتمیس یک را انجام دهد، ۲۱ سپتامبر اعلام شده است. به این ترتیب تاریخ پرتاب موشک و کپسول اوریون ۲۷ سپتامبر خواهد بود.
هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ