رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین دریایی را با شبیه سازی تهدیدهای کنونی و آتی آزمایش کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی خود، آزمایش موشکی جدیدی انجام داد.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ آغاز و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ ادامه خواهد داشت.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
برخی گمان می‌کنند فقط آزمایش خون می‌تواند ابتلا به کبد چرب را نشان دهد؛ در حالی که این بیماری فقط با سونوگرافی مشخص می‌شود.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر خبر داد.
سامانه آموزشی موشک «فتح ۳۶۰» توسط متخصصان نیروی زمینی سپاه طراحی و با موفقیت آزمایش شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.
رشت- دادستان مرکز گیلان از دستگیری ۷ اخاذ با عناوین جعلی طی دو ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: مردم برای راستی آزمایی این ادعاها، استعلام‌های لازم را از سامانه ۱۵۸۰ دریافت کنند.
دانشمندان دانشگاه آریزونای آمریکا موفق شدند رباتی بسازند که مانند انسان «نفس» می‌کشد، «عرق» می‌کند و از سرما می‌لرزند. این ربات که «اندی» نام دارد می‌تواند به دانشمندان درباره مقاومت بدن انسان در برابر امواج گرما و تغییرات آب و هوایی اطلاعات ارزشمندی بدهد. به گفته یکی از این دانشمندان «نمی‌توان انسان‌ها را در شرایط گرمای شدید خطرناک قرار داد و آزمایش کرد که چه اتفاقی می‌افتد.» در سراسر جهان سالانه هزاران نفر بر اثر گرمازدگی و سایر بیماری‌های مرتبط با گرما جان خود را از دست می‌دهند.
آنتونی بلینکن اظهار کرد، وزارت امور خارجه آمریکا اقدام به ایجاد "یک سامانه گردآورنده محتوا‌های مربوط به اوکراین با استفاده از هوش مصنوعی با هدف جمع آوری اطلاعات دروغ روسیه که قابل راستی آزمایی باشند و سپس به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شرکا در سراسر جهان کرده است. "
به گزارش خبرگزاری مهر، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از فعال شدن سامانه شفافیت آرای نمایندگان به صورت آزمایشی در سایت پارلیران خبر داد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با آزمایش موفق سامانه های موشک های کروز دریایی، پهپادهای رزمی و سامانه های هوشمند بدون سرنشین زیرسطحی درآب های خلیج فارس، به پایان رسید. / خبرگزاری صداوسیما
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه لیزر به توان بسیار خوبی دست یافته‌ایم و لیزر را با قدرت‌های مختلف به میدان آورده و تست میدانی آن را هم انجام داده‌ایم.
امیر صباحی فرد گفت: ما در آزمایش اخیر موفق شدیم در برد ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد را هدف قرار دهیم. در واقع این سامانه، کوچک‌ترین پهپاد با سطح مقطع راداری بسیار کم را کشف کرده و مرود هدف قرار می‌دهد.
نیروهای مسلح ترکیه امروز برای اولین‌بار سامانه موشکی خود به نام «تایفون» را آزمایش کرد.
نیروهای مسلح ترکیه امروز برای اولین‌بار سامانه موشکی خود به نام «تایفون» را آزمایش کرد.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
آزمایش سامانه خودحفاظتی بالگردهای هوانیروز و موشک ارتقاء یافته شفق در رزمایش اقتدار۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با موفقیت انجام شد.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت:آزمایش سامانه خودحفاظتی بالگردهای هوانیروز و موشک ارتقاء یافته شفق در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با موفقیت انجام شد.
وزارت دفاع روسیه در ماه مه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت با مسافت هزار کیلومتر خبر داد و چند روز بعد فرمانده ناوگان شمالی روسیه گفت که این سامانه تا پایان سال میلادی جاری به خدمت گرفته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ