ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی‌اش یک موشک به سمت خارج جو زمین شلیک کرده است؛ همزمان در سئول پایتخت کره‌جنوبی و اوکیناوای ژاپن آژیرهای خطر به صدا در آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه در راستای بهبود توانمندی‌های نظامی خود، آزمایش موشکی جدیدی انجام داد.
منابع فلسطینی از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در سواحل غزه خبر می‌دهند.
گروه مقاومت فلسطینی حماس آزمایش موشکی انجام داد.
خبرگزاری مرکزی کره شمالی عکس‌هایی از کیم جونگ اون رهبر این کشور در حال تماشای آزمایش موشکی کره شمالی منتشر کرد.
در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به علت رزمایش‌های مشترک و مداوم آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای کره شمالی، و اقدامات واکنشی و آزمایش‌های موشکی کره شمالی، وضعیت و تنش‌ها در شبه‌جزیره کره تشدید شده است.
رسانه‌های کره جنوبی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که کره شمالی امروز پنج‌شنبه یک آزمایش موشکی جدید انجام داده است.
گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در راستای تقویت توان موشکی خود آزمایش جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای افزایش توان عملیاتی خود ظهر امروز سه شنبه آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
گروه های مقاومت فلسطین امروز شنبه در راستای حفظ آمادگی نظامی خود در تقابل احتمالی با رژیم صهیونیستی، آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
مقاومت فلسطین صبح امروز آزمایش موشکی جدیدی را در سواحل غزه انجام داد.
خواهر رهبر کره شمالی امروز به نشست اخیر شورای امنیت در ارتباط با آزمایش‌ های اخیر موشک‌ های قاره پیما و بالستیک توسط پیونگ یانگ واکنش نشان داد.
ارتش کره شمالی جدیدترین موشک بالستیک قاره پیمای خود را آزمایش کرد.
مقاومت فلسطین در نوار غزه از شلیک چند موشک به سمت دریای مدیترانه خبر داد.
نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه در راستای آمادگی برای نبرد احتمالی با دشمن صهیونیستی عصر امروز آزمایش موشکی انجام دادند.
آزمایش موشکی کره شمالی در حالی انجام شده است که آمریکا و کره جنوبی مشغول برگزاری یک رزمایش هوایی گسترده در شبه جزیره کره هستند.
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که این پرتاب‌ها، آزمایشی بود که اعتماد‌پذیری و عملیاتی بودن تسلیحات هسته‌ای مستقر در واحد‌های نظامی را اثبات کرد.
ارتش آمریکا و کره‌جنوبی امروز چهار موشک زمین به زمین به سمت دریای ژاپن شلیک کردند و این به دنبال شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از نوع هوآسونگ-۱۲ به دست کره‌شمالی انجام می‌شود.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره آزمایش موشکی اخیر کره‌ شمالی درخواست کرد.
آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر از سوی کره‌شمالی، از رزمایش‌ های مشترک این کشور با کره‌جنوبی و ژاپن خبر داد.
منابع خبری اعلام کردند که مقاومت فلسطین در نوار غزه طی دو روز، سه موشک آزمایشی به سمت دریا شلیک کرد.
این پرتاب‌های موشکی اندکی پس از آغاز رزمایش مشترک چهار روزه آمریکا و کره جنوبی که روز گذشته جهت آمادگی برای آموزش میدانی «اولشی فریدم شیلد» که قرار است از ۲۲ اوت تا اول سپتامبر انجام شود، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ