یک مقام مسئول گفت: از نگاه بهینه سازی یک واحد سرمایه گذاری معادل ۶ تا ۷ واحد در بخش تولید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش محصولات آنها حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که ضرورت دارد این عدد حداقل به ۲ میلیارد دلار برسد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
ارزش آفرینی برای ذی نفعان، مسیر راهبردی «بانک آینده»
طبق آمار منتشره در بولتن آماری سالانه ۲۰۲۳ اوپک، ارزش صادرات نفتی ایران در سال ۲۰۲۲، به ۴۲.۶ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش صادرات نفتی سه سال گذشته، بالاتر بود.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خودکفایی و بهینه‌سازی تسلیحات راداری و موشکی از دستاوردهای پدافند هوایی ارتش است.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از استقرار جنگنده‌های «اف ۲۲ رپتور» این کشور در سوریه به بهانه مقابله با جنگنده‌های روسیه خبر داد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، ارتش ترکیه مناطقی از استان دهوک عراق را به بهانه هدف قرار دادن پایگاه پ ک ک را بمباران کرد.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
هرمز برای نخستین بار دستگیر شده است. مهندس جوانی که شرایط مالی خوبی دارد و در شرکت پدرش مشغول به‌کار بوده، از طریق کلاهبرداری از دختران به بهانه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و خرید خودرو با شرایط ویژه، کلاهبرداری می‌کند. پسر تحصیلکرده‌ای که حالا خودش می‌گوید: «بنویسید پشیمانم. بنویسید هیچ‌چیز ارزش رفتن به زندان را ندارد.»
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
سخنگوی ارتش اتریش در پیامی اعلام کرد که این کشور به بهانه «وضعیت امنیتی دشوار»، عملیات نجات در ترکیه را تعلیق کرده است.
معاون وزارت صمت گفت: عدم تحویل کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی برخورد می کند.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
وزیر خارجه اوکراین به بهانه واهی استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ساخت ایران در نبرد علیه کی‌ یف، خواستار تحریم تهران شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر هوشمندی سازی و بهینه سازی تجهیزات دفاعی گفت: تولیدات و پژوهش های علمی ما باید مطابق با دانش روز باشد.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
ورود ۳۸۰ میلیون دلار گوشی تلفن همراه در مدت کمتر از ۶ ماه نشان دهنده این است که همچنان عزمی جهت مدیریت بهینه منابع ارزی از سوی مسئولان وزارت صمت وجود ندارد.
وزارت دفاع نروژ امروز در بیانیه ای از ارائه کمک پهپادی این کشور به همراه انگلیس به اوکراین به ارزش ۹.۲ میلیون دلار به بهانه کمک به کی یف خبر داد.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند
ارتش آمریکا به بهانه جنگ اوکراین، نیروهای نظامی بیشتری را به اروپا اعزام خواهد کرد.
استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ