فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر هوشمندی سازی و بهینه سازی تجهیزات دفاعی گفت: تولیدات و پژوهش های علمی ما باید مطابق با دانش روز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت دام و طیور رکورددار سرمایه‌گذاری در کشور است و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در این صنعت به کار گرفته شده است.
مدیرکل دفتر تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی الزام نصب تجهیزات آسیاب و میکسر برای صدور پروانه بهره برداری واحدهای مرغ گوشتی را حذف کرد.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال پیگیری موضوع تبلیغ برخی تولیدات سینمای داخلی کشور در شبکه‌های ماهواره‌ای هستیم.
اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پائیز را در کشور دارد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از رشد تولید محصولات باغبانی در سال جاری در کشور خبر داد و گفت: تولیدات باغبانی کشور امسال به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسیده است.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.
معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید که به‌رغم تحریم‌های گسترده غرب علیه مسکو، تولیدات نفت این کشور در سال گذشته، ۲ درصد افزایش داشته و صادرات روسیه هم با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بوده است.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
در حاشیه دیدار امروز خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، رهبر انقلاب از نمایشگاه تولیدات فرهنگی هنری پیرامون شهید سلیمانی بازدید کردند.
در حاشیه دیدار امروز خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، رهبر انقلاب از نمایشگاه تولیدات فرهنگی هنری پیرامون شهید سلیمانی بازدید کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قطعه‌سازان اراکی سهم ۱۱ درصدی در تامین شرکت‌های خودروساز دارند، اظهار کرد: سازندگان این استان، در زمینه افزایش کمی و کیفی تولیدات ایران خودرو مشارکت فعالی داشته‌اند.
سمنان- معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، گفت: تولیدات کشاورزی ما در کشور پس از پیروزی انقلاب از ۲۰ میلیون تُن، به ۱۲۵ میلیون تُن افزایش یافته است.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
ما می‌توانستیم به صورت هوشیارانه و هوشمندانه طرح‌هایی را پیاده و از نمادهای کشور استفاده کنیم اما مورد تایید هیئت رییسه و سایر دوستان قرار نگرفت.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان الگوی کشت برای فصل پائیز در استان تهیه و تدوین شد که همراهی کشاورزان و مدیریت مسئولان لازمه اجرای آن است.
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:چند سال برای تولیدات کودک و نوجوان برنامه ریزی و سیاستگذاری می‌شود اما زمانی تولیدات قرار است اکران شود که دوره آن گذشته است و مخاطب کودک آن را نمی پذیرد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
محصولی دانش بنیان با کمک فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید شد که امکان بازدهی بیشتر برای تولید محصولات زراعی را به کشاورزان می‌دهد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درآمد تولیدات هر استان جز درآمد همانجا محسوب می‌شود؛ چراکه این ثروت آنجا خلق می‌شود و اگر ارزش افزوده شاملش می‌شود باید به استانی برسد که آن را ایجاد می‌کند.
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ