طبق آمار منتشره در بولتن آماری سالانه ۲۰۲۳ اوپک، ارزش صادرات نفتی ایران در سال ۲۰۲۲، به ۴۲.۶ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش صادرات نفتی سه سال گذشته، بالاتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه آهن منطقه ۲ گفت: با اجرا شدن پروژه راه آهن رشت- آستارا، سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری در بردارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های ارزی باید بر اساس قانون دائمی و بودجه سالانه باشد.
سی‌امین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
مدیر عملیات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران گفت: امروز رکورد سالانه ارزش معاملات بورس انرژی شکسته شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
ارزیابی‌ها حاکی از افزایش ارزش دارایی‌ها‌ی بانک آینده است.
امروز پنج شنبه نرخ پوند و یورو در سامانه سنا کاهش یافت.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
در تبصره شش لایحه بودجه ۱۴۰۲ آمده است: واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های مجاز که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. همچنین انواع خودروی سواری که قیمت روز آن‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شود.
معاون وزیر جهاد گفت: سالانه ۱۳۰ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود که اگر بخشی از ارزش ریالی آن به بخش کشاورزی و طرح‌های آن به خصوص حوزه آب و خاک بازگردد، کمبود اعتبارات جبران می شود.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
سخنگوی بانک مرکزی در توئیتی نوشت: تأمین و عرضه ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما افزایش یافت.
بررسی‌ها نشان می‌‌دهد در حال حاضر دولت محلی در تورنتو معادل 47/ 0درصد ارزش روز املاک را به‌عنوان شارژ شهری یا همان مالیات سالانه ملکی از مالکان واحدهای مسکونی دریافت می‌‌کند. نه تنها این نرخ در تورنتو نسبت به سال2021 میلادی 02/ 0واحد درصد افزایش یافته، بلکه در سایر شهرهای کانادا بین 5/ 0 تا 5/ 2درصد ارزش روز املاک، مالیات سالانه دریافت می‌‌شود.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی سالانه به ۹۰ میلیون تن رسیده و پیش‌بینی می‌شود از محل صادرات این محصولات ۱۸ میلیارد دلار ارز برای کشور به دست آید.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ