وزارت دفاع نروژ امروز در بیانیه ای از ارائه کمک پهپادی این کشور به همراه انگلیس به اوکراین به ارزش ۹.۲ میلیون دلار به بهانه کمک به کی یف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
ارلینگ هالند، مهاحم نروژی منچسترسیتی، از سوی انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس، عنوان بهترین بازیکن سال را بالاتر از دو بازیکن آرسنال کسب کرد.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام گلزنی کرد.
به‌هر‌روی ستار صید دومین پناهنده پرسروصدای اسکی در ماه‌های اخیر است. پیش از او عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی زنان ایران نیز به آلمان پناهنده شد.
دو بازیکن نروژی در پیشرفت ارلینگ هالند، ستاره این روزهای لیگ برتر انگلیس نقش مهمی داشتند.
ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
سیمور هرش می گوید سابقه همکاری نروژ و آمریکا در زمینه اقدامات خرابکارانه به زمان جنگ جهانی دوم برمی گردد.
غول نروژی منچستر سیتی با گلزنی مقابل ولورهمپتون به رکوردی اعجاب‌انگیز رسید.
هفتمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با پیروزی آلمان مقابل الجزایر برگزار شد.
کارشناس نروژی خواهان استعفای رهبران اتحادیه هندبال اروپا و فدراسیون جهانی شد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، امیدوار است که ستاره انگلیسی دورتموند به تیم های رقیب نرود و راهی الدترافورد شود.
آقای گل شیاطین سرخ، امیدوار است که ستاره انگلیسی به تیم های رقیب نرود و راهی منچستریونایتد شود.
با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.
شرکت‌های کشور‌های اتحادیه اروپا و همچنین نروژ، اوکراین و انگلیس دیگر نمی‌توانند کالا‌ها را از طریق خاک روسیه حمل کنند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، فاصله ای تا انتقال به اورتون نداشته است.
به نظر می‌رسد که حضور و درخشش ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در لیگ برتر تبعاتی را برای هری کین هم به همراه داشته است.
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در روز درخشش مهاجم نروژی خود، با نتیجه ۳ بر صفر را مغلوب کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرد روابط لندن و مسکو در دوره نخست وزیر جدید انگلیس رو به وخامت نرود.
پپ گواردیولا از عملکرد ارلینگ هالند، مهاجم جدید سیتی، در دیدار دیروز مقابل بورنموث دفاع کرد و گفت ستاره نروژی به زودی با شرایط خاص مسابقات تیمش در لیگ برتر انگلیس سازگار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ