ارزش آفرینی برای ذی نفعان، مسیر راهبردی «بانک آینده»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
برنامه «فن تز» با هدف فرهنگ سازی و ارزش‌آفرینی از پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری‌های جهت‌ساز و با خروجی‌های قابل ثبت در مراجع بین‌المللی و معتبر به عنوان یک رویداد حمایتی برگزار خواهد شد.
ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، آن را مصداق روشن ذلت منافقینی دانست که با شعارهای پوشالین، خود را در ورطه نابودی کامل و غروبی ذلت بار انداختند.
آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران عصر یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی به جوانان انقلابی این مرز و بوم اعتماد و اعتقاد دارد.
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مهمترین اعزامی را به لطف خداوند و حمایت‌های مردم توانسته در صحنه بین المللی و جهانی رقم بزند.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
هنگامی که تولید در کشور تخریب می‌شود و دلالی تشویق، سفته‌بازی به ‌جای سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت و کارهای مولد می‌نشیند؛ در نهایت هم ارزش‌آفرینی در کشور کاهش می‌یابد.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
امروزه یکی از راه‌های نگهداری از سرمایه با ارزش و اسناد مهم شخصی، داشتن یک صندوق امانات در یکی از بانک‌های رسمی و معتبر ضروری است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان اقدام به راه اندازی صندوق امانات کرده است.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت باعنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و باحضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی طی روزهای ۱ و ۲ اسفند برگزار می‌شود.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز به‌کار هشتمین طرح ملی «مادران ارزش آفرین» در مشهد خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر در پیامی هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کارکنان این صنعت عظیم تبریک گفت و تلاش و مشارکت جامعه بزرگ پتروشیمی را در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی و افتخار آفرینی این صنعت مهم، ارزش آفرین و ماندگار برشمرد.
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی پرسش‎های مشـتریان عزیز است.
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس، سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط با همسایگان مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بازارسازی برای فروش نفت کشورمان در شرایط تحریمی اشاره کرد. مهندسان خوبی در زمینه‌ی طراحی و تأسیس پالایشگاه داریم که می‌توانیم از طریق صدور خدمات به سایر کشورها، آن‌ها را به کار بگیریم و برایشان اشتغال آفرینی کنیم.
معاون اجرایی ارتش گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان که نخستین عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، هیمنه دشمن بعثی درهم شکست.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما باید به سمت طراحی ماشین آلات صنعتی برویم چراکه این برای ما ارزش آفرین است اگر ما بتوانیم آن ماشین را طراحی و بسازیم برای ما بسیار سود آور است و عملا به مرز دانش در آن صنعت رسیده‌ایم. وارادت بی‌رویه ماشین آلات از طریق معافیت های مختلف و بوسیله آن ماشین، ماده ای را به ماده دیگر تبدیل کنیم؛ برای ما ارزش آفرین نیست. تولید ماشین‌آلات برای توسعه صنعتی کشور بسیار مهم است
فرمانده کل ارتش در پیامی موفقیت کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و همچنین قهرمانی غرور آفرین تیم والیبال در رقابت‌های المپیک سیزم ۲۰۲۲ را تبریک گفت.
در صورت سفر پلوسی، او ارشدترین مقام آمریکایی است که طی ۲۵ سال گذشته از تایوان دیدار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ