هرمز برای نخستین بار دستگیر شده است. مهندس جوانی که شرایط مالی خوبی دارد و در شرکت پدرش مشغول به‌کار بوده، از طریق کلاهبرداری از دختران به بهانه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال و خرید خودرو با شرایط ویژه، کلاهبرداری می‌کند. پسر تحصیلکرده‌ای که حالا خودش می‌گوید: «بنویسید پشیمانم. بنویسید هیچ‌چیز ارزش رفتن به زندان را ندارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
شاهرود- رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری یک شکارچی متخلف در خوش ییلاق خبر داد و گفت: از این شکارچی دو لاشه گوسفند وحشی ماده کشف و ضبط شد.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
شاهرود - رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در مجن خبر داد و گفت: از این افراد تفنگ و ادوات شکار و دو لاشه گوسفند وحشی کشف شد.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۱۳ متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه طی یک سال اخیر دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
اصفهان- رئیس اداره محیط‌زیست آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند ۴ نفره شکار و صید غیرمجاز در پناهگاه حیات‌وحش یخاب خبرداد.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
تمساح‌ها با آرواره‌های قوی که دارند، شکارچیان راس هرم گوشتخواران هستند. در نبرد تمساح با شیر کوهی، جانور خزنده می‌تواند قسمت‌هایی از بدن شیر کوهی را به طور کامل ببلعد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
مأموران یگان حفاظت محیط زیست رودسر موفق شدند متخلف و فروشنده پوست یک قلاده پلنگ در این شهرستان را بازداشت کنند.
رشت- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از دستگیری شکارچی پلنگ در این شهرستان خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: چهار نفر شکارچی متخلف که اقدام به تیراندازی به سمت حیوانات وحشی کردند، دستگیر شدند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در تماس تلفنی با مقداد محمدی فر، محیط بان مجروح پارک ملی پابند شهرستان نکا، گفت‌وگو کرد.
شاهرود- رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو اسلحه شکاری و ساچمه زنی و لاشه یک راس قوچ به همراه چند کبک در این عملیات کشف شد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، دشمن این همه ضعف دارد، دشمن، فرهنگ دنیا را تغییر می‌دهد و انسانیت را از بشر می گیرد، لذا باید کاری کرد و نباید در بازدارندگی متوقف شویم.
تیم فوتبال شباب الاهلی موفق شد با نتیجه پنج بر یک از سد دیبا الفجیره، قعرنشین ادنوک لیگ عبور کند.
یک بلاگر اوکراینی با راه‌اندازی یک کارزار اینترنتی، بیش از ۴ میلیون دلار برای خرید یک سامانه ضدپهپادی که نامش فاش نشده، جمع‌آوری کرده و آن را «شکارچی شاهد» نامیده است.
فوق‌ستاره منچسترسیتی بعد از استراحت در لیگ قهرمانان کاملا آماده رقابت با لیورپول شده است.
دامغان- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست دامغان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری شش شکارچی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: از این متخلفان شش لاشه شکار کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ