استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با ملوان، همه جوره به انتقاد از وضعیت باشگاه و عدم جذب بازیکنان مورد نظرش پرداخت.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اغلب دیپلمات های حاضر در نشست جده، به این واقعیت اذعان کردند که بدون حضور طرفین مناقشه، ممکن نیست که مذاکره به نتیجه روشنی برسد.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست با «خالقان دیوارنگاره‌های شهر» ایجاد دفتر نقاشی به وسعت پایتخت را نتیجه تعامل سازنده میان هنرمندان و مدیریت شهری دانست.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت که نتیجه به دست آمده، نشان دهنده فاصله میان آنها و هوادار نیست.
وزیر بهداشت گفت: جمع‌بندی ما نشان می‌دهد که در بیش از ۹۰ درصد، در بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و مشکلی نیست، بلکه بیشتر ناشی از اضطراب و استرس بوده است. البته در درصد کمی از دانش آموزان نیز شیطنت‌هایی بوده که اتفاق افتاده و برخی از دانش آموزان در نتیجه این شیطنت‌ها دچار بدحالی می‌شدند. این جمع بندی کلی کمیته بوده که به وزارت کشور هم اعلام شده است.
سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی نسبت به اتفاقات و نتیجه حساس‌ترین بازی هفته واکنش نشان داد.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
مهدی رحمتی در نشست خبری علی‌رغم رضایت از بازی شاگردانش، از نتیجه به دست آمده به شدت ناراحت بود.
عین‌اللهی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.
نشست علمی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهادهای خانواده برگزار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
در این حکم محرومیت، دلیل وقوع آن عنوان نشده و مشخص نیست داور مذکور به خاطر تبانی و فساد در تغییر نتیجه محروم شده است یا مسایل دیگری باعث این محرومیت شده است.
هاجیمه موریاسو لحظات احساسی را در نشست خبری پس از بازی اسپانیا تجربه کرد.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
ژردان شکیری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با برزیل شرکت کرد و توقع دارد در مقابل برزیل نتیجه مطلوبی بگیرند.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
سرمربی تراکتور معتقد است که اخراج مدافع تیمش در نیمه دوم، روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک آرزوی هر کشوری است و خدا را شکر نتیجه تلاش مربیان زحمت کش کاراته در توکیو با طلای گنج زاده به بار نشست.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است و هیچ مسئله لاینحلی در این باره وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ