سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر استان دچار آتش سوزی شده بود که توسط ۴۰ آتش‌نشان این حریق اطفاء شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریزش چند ساختمان درحال ساخت در جنوب تهران سبب حضور عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، پلیس و ... در محل حادثه شده و تاکنون دست کم چهار نفر از زیرآوار نجات داده شده‌اند. پلیس تهران اعلام کرده که این حادثه در حین تخریب ساخت‌وساز‌های غیرمجاز رخ داده و چهارتن از عوامل انتظامی و دو مامور شهرداری در زیر آوار محبوس شده‌اند.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات نجات در حادثه ریزش ساختمان در گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از زیر آوار خارج شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
بهارستان- ریزش ساختمان دو طبقه در گلستان حادثه ساز شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد: متاسفانه در این حادثه سه نفر مصدوم شده و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: به منظور پیشگیری از حادثه، ساکنان ساختمان در معرض خطر ریزش خیابان حجت منطقه زیتون اهواز تخلیه شدند.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
این ساختمان که در شهر فوکوکای ژاپن ساخته شده، هم یک معماری مدرن شهری است و هم مثل یک تپۀ پوشیده از جنگل؛ ترکیبی فوق‌العاده که انگار دو موضوع متضاد را با هم آشتی داده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
با سیطره مجدد ارتش سودان بر ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور، پخش زنده تلویزیون سودان پس از وقفه ای که ساعت ها به طول انجامید، بار دیگر ازسرگرفته شد.
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: پناه‌گیری در چارچوب در‌های ساختمان توصیه‌ای منسوخ شده است. با توجه به ساخت و ساز‌های جدید اکنون این اقدام نه تنها حافظ جان مردم نیست، بلکه خطرساز است.
پنجمین نشست شورای تغییرات اقلیمی جمعیت هلال احمر با حضور نمایندگان معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه این جمعیت در ساختمان صلح برگزار شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، ساختمان مرکز تخصصی نجوم اهواز افتتاح شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: حریق به علت جوشکاری در پشت بام رخ داده و این آتش‌سوزی کاملا غیرعمدی بوده است.
برخی افراد در شبکه های اجتماعی مدعی شده بودند که این حادثه در نتیجه اغتشاش و توسط برخی افراد از بیرون ساختمان شکل گرفته است.
سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر استان دچار آتش سوزی شده بود که توسط ۴۰ آتش‌نشان این حریق اطفاء شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ