پنجمین نشست شورای تغییرات اقلیمی جمعیت هلال احمر با حضور نمایندگان معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه این جمعیت در ساختمان صلح برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و در شمال نیز استان گلستان، انجام شده است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کشفیات در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
اطلاعات اداره آمار آمریکا نشان می‌دهد که این کشور در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۱ میلیون دلار با ایران مراوده مالی داشته است.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
آلارم مازوت سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد. شاخص کیفیت هوای تهران به لحاظ آلاینده دی اکسید گوگرد (SO۲) که مهم‌ترین منبع انتشار آن استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ مستقر در اطراف شهرهاست، طی روز‌های پایانی هفته گذشته با افزایش قابل‌توجه روبه‌رو و میانگین آن در کل شهر تقریبا ۵/ ۱ برابر شده است.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر با اشاره به افزایش نرخ آسیب‌پذیری کشورها در برابر تغییرات اقلیمی گفت: حوادث جوی در ۶ ماهه نخست امسال ۵۱ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳۹ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.
روند بیماری کرونا در خوزستان افزایشی است و این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری و ۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند. مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ۲۷۶ نفر رسیده که ۷۶ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند.
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اصلاح حاکمیت شرکتی در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ