با سیطره مجدد ارتش سودان بر ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور، پخش زنده تلویزیون سودان پس از وقفه ای که ساعت ها به طول انجامید، بار دیگر ازسرگرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص پرداخت شارژ ساختمان توافق بین مالک و مستأجر شرط است یعنی قبل از دریافت ملک توسط مستأجر باید توافقی بین مالک مستأجر در این رابطه صورت گیرد.
ممکن است این سوال مطرح شود که وظیفه پرداخت شارژ ساختمان برعهده مستأجر یا صاحب خانه است که در خصوص رویه قانونی آن صحبت شده است.
در پی فروریختن سقف ساختمان مسجدی در نیجریه، در شمال‌غربی نیجریه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
بهارستان- ریزش ساختمان دو طبقه در گلستان حادثه ساز شد.
انفجار در نزدیکی ساختمان تلویزیون محلی لوهانسک، چندین زخمی بر جا گذاشت.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: به منظور پیشگیری از حادثه، ساکنان ساختمان در معرض خطر ریزش خیابان حجت منطقه زیتون اهواز تخلیه شدند.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
این ساختمان که در شهر فوکوکای ژاپن ساخته شده، هم یک معماری مدرن شهری است و هم مثل یک تپۀ پوشیده از جنگل؛ ترکیبی فوق‌العاده که انگار دو موضوع متضاد را با هم آشتی داده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از لحظه نجات دختربچه سوری از زیر آوار یک ساختمان پنج طبقه در شهرک «ارمناز» که ۴۰ ساعت زیر آوار ماند و از سر برادرِ کوچک‌ترش حفاظت کرد منتشر کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، ساختمان مرکز تخصصی نجوم اهواز افتتاح شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر استان دچار آتش سوزی شده بود که توسط ۴۰ آتش‌نشان این حریق اطفاء شد.
یک روز پس از اعلام قطع روابط دیپلماتیک توسط نخست‌وزیر آلبانی، برخی گزارش‌ها نیز در ارتباط با ورود پلیس این کشور به سفارت ایران در تیرانا منتشر شد که بعدا تصاویر تلویزیون دولتی آلبانی انجام این اقدام را تایید کرد. این اقدام پلیس آلبانی در شرایطی صورت می‌گیرد که بر اساس عرف و قوانین مدون بین‌المللی، سفارت‌خانه یک کشور در کشور دیگر دارای مصونیت دیپلماتیک بوده و کشور میزبان موظف است از ساختمان، اموال، پرسنل و دیپلمات‌های آن سفارت‌خانه و کشور محافظت کامل داشته باش
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
عضو شورای شهر تهران گفت : پروژه‌ای ۱۰ هزار متری در منطقه ۲۲ با عنوان باملند در کنار دریاچه چیتگر جز ساختمان‌های ناایمن تهران به شمار می‌رود.
خرمشهر - وزیر کشور گفت: ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان از وضعیت بحران خارج شده است.
مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از راه‌اندازی بخش‌هایی از ساختمان مرکزی بنیاد شهید خبر داد و گفت: پارکینگ ویژه برای مدیران نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ