اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
ساختمان‌های تهران تا دهه ۳۰ ارتفاع چندانی نداشت، نهایت ۲-۳ طبقه بود. بزرگ‌ترین ساختمانی که در این سال‌ها ساخته شد باشگاه ۴طبقه افسران بود که آن را هم خارجی‌ها ساخته بودند.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
یک ساختمان ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
بهارستان- در این ویدیو تصاویری از آواربرداری در حادثه ریزش ساختمان در گلستان را می‌ببینید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی مواد محترقه در یک ساختمان پنج طبقه در ری خبر داد و گفت: در این حادثه دو نوجوان آسیب دیدند.
حوالی ساعت سه بامداد دیروز ۲۱ اسفند در اثر این حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در محله منظریه تبریز علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو و چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق در طبقه منفی دو ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار خبر داد.
سید جلال ملکی گفت: محل آتش سوزی در یک ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ماموران سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه در خیابان بهار حوالی طالقانی اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: : کانون حریق در طبقه منفی سه است که انباری از مواد پلاستیکی، صندلی و قابل اشتعال است. ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های اطراف تخلیه شد.
یک ساختمان ۷ طبقه در کاهرامان ماراش ترکیه در پی زلزله مرگبار در این کشور فرو ریخت. در این ویدیو تصاویری جدید از نمای دوربین داخل کوچه از لحظه فرو ریختن این ساختمان را میبینید.
مار‌ها می‌توانند به اندازه‌های عظیم رشد کنند، اگرچه برخی گزارش‌ها مدت هاست اغراق آمیز شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای ملتهب پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در تلاش است تیم ملی را با آرامش به جام جهانی برساند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک ساختمان ١٢طبقه در حال ساخت در محدوده "اشرفی اصفهانی" خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ