بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
بهارستان- ریزش ساختمان دو طبقه در گلستان حادثه ساز شد.
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
باشگاه پرسپولیس گزارشی جالب از مجمع امروز در ساختمان این باشگاه منتشر کرد.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار اهواز گفت: به منظور پیشگیری از حادثه، ساکنان ساختمان در معرض خطر ریزش خیابان حجت منطقه زیتون اهواز تخلیه شدند.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
این ساختمان که در شهر فوکوکای ژاپن ساخته شده، هم یک معماری مدرن شهری است و هم مثل یک تپۀ پوشیده از جنگل؛ ترکیبی فوق‌العاده که انگار دو موضوع متضاد را با هم آشتی داده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
حیاط پشتی خانه باصفاتر است. نمی‌شود وارد ساختمان واقع در آن شد اما می‌شود نرده‌های چوبی را گرفت و از پله‌ها بالا رفت و روی تراس ایستاد و به حوض بیضی که دور تا دورش را گلدان‌های شمعدانی به رنگ قرمز و صورتی پر کرده‌اند، چشم دوخت.
با سیطره مجدد ارتش سودان بر ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور، پخش زنده تلویزیون سودان پس از وقفه ای که ساعت ها به طول انجامید، بار دیگر ازسرگرفته شد.
ساختمان پایانه غلات کالینگ‌وود در سال ۱۹۲۹ ساخته شد و به مدت ۱۳ روز بتن به طور مداوم روی یک چارچوب ساختاری چوبی ریخته می‌شد تا به ارتفاع ۱۸۰ فوت (تقریبا ۵۴ متر) برسد...
ساختمان میوستارنت (Mjøstårnet) که در ساحل دریاچۀ میوسا و در منطقه‌ای جنگلی در نروژ واقع شده است، به نوعی سرآغاز عصر تازه‌ای در ساخت سازه‌های چوبی به شمار می‌رود.
محققان کشور موفق به تولید چوب پلاستیک هایی از جنس پلیمر و نانو شدند که در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به تمرکز جهان بر روی تغییرات اقلیمی، دانشمندان باید برای تولید مصالح ساختمانی پایدار که با انتشار دی اکسید کربن مقابله می‌کنند، خلاقیت به خرج دهند و این امر محقق شده است.
گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، ساختمان مرکز تخصصی نجوم اهواز افتتاح شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
سالن اجتماعات سازمان جمعیت هلال احمر استان دچار آتش سوزی شده بود که توسط ۴۰ آتش‌نشان این حریق اطفاء شد.
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
عضو شورای شهر تهران گفت : پروژه‌ای ۱۰ هزار متری در منطقه ۲۲ با عنوان باملند در کنار دریاچه چیتگر جز ساختمان‌های ناایمن تهران به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ