هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر سالروز بازگشت آزادگان به کشور را تبریک گفت.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی مراکز خودگردان درمانی در آسیای میانه، فعالیت خود در حوزه بشردوستانه را توسعه می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
رئیس جمهور در جریان سفر به کشور کنیا، فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر در آفریقا را کم نظیر توصیف کرد.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از افزایش توان امدادی، بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در اربعین و در خاک ایران و عراق خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
سفیر ترکیه در ایران امروز به دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور آمد و از همراهی و کمک‌های مردم ایران به زلزله‌زدگان ترکیه قدردانی کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از بارگیری محموله ۵۵ تنی شامل اقلام زیستی و امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
رئیس هلال احمر ⁧ترکیه⁩ در تماس تلفنی با رئیس ⁧ هلال احمر⁩ ⁧ایران⁩ گفت: اگرچه خودتان با زلزلۀ بزرگ خوی مواجه بودید اما دستان یاری‌گر خود را جهت کمک به ما دراز کردید.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ورزش و به ویژه فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به جمعیت هلال احمر است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی زهرا ملامحمد علیان مهریزی را به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی هلال ایران منصوب کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از فعالیت هزار و ۲۰۵ مرکز عملیاتی ثابت و موقت ویژه اربعین حسینی خبر داد.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
محموله ۱۰۰ تنی حاوی کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران به سیل‌زدگان کشور پاکستان، روز چهارشنبه نهم شهریور، تحویل مقامات این کشور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ