برخی افراد در شبکه های اجتماعی مدعی شده بودند که این حادثه در نتیجه اغتشاش و توسط برخی افراد از بیرون ساختمان شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
حامد پاکدل با انتشار یک استوری اعلام کرد که پیام دیروز او به شکست تراکتور ارتباطی نداشته است.
درحالیکه جمهوری آذربایجان امروز ارمنستان را به‌تیراندازی به‌مواضع نظامی در منطقه «آغدام» متهم کرد، ایروان بیانیه باکو در این ارتباط را تکذیب کرد.
در روز‌های گذشته همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به استان مازندران، فیلم‌هایی در این ارتباط مبنی بر گازوئیل پاشی در جاده چالوس در فضای مجازی مخابره شده که مسوولان امر با تکذیب وجود این پدیده در استان، این فیلم کوتاه در حال بازنشر را مربوط به این ایام نمی‌دانند.
بنابر اعلام شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، عکس‌های منتشر شده درباره انتشار دود غلیظ در متروی تهران متعلق به امروز دوشنبه اول اسفند نیست و به روز‌های قبل ارتباط دارد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: تا الان هیچ وزیری در ارتباط با پرونده علیرضا اکبری مطرح نبوده و هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است؛ این را ما تکذیب می‌کنیم.
سفارت سوریه در بیروت اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه یک کارمند سفارت سوریه کشته شده است را تکذیب کرد.
برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌هیچ‌عنوان حفظ پایداری و کیفیت ارتباط مردم را قربانی خواسته‌های غیرمنطقی نمی‌کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
دولت قطر در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با فساد در پارلمان اروپا و اتهام رشوه به «ایوا کایلی» معاون رئیس پارلمان اروپا را به شدت تکذیب کرد.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می‌کنیم گفت: تغییر تعرفه‌ای که از ابتدای شهریور انجام داده‌ایم، براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.
یک اشتباه در ترجمه متن روس در خبر مربوط به سردار آزمون با واکنش پدر وی مواجه شد.
محمد عطریانفر، با اشاره به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد مبارکه اظهار کرد: من این مسائل را تکذیب می‌کنم.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
ضارب سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در مصاحبه‌ای ارتباط با ایران را تکذیب کرد.
کنعانی در مورد برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط فرد ضارب سلمان رشدی با ایران گفت: به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم. در این دور از مذاکرات پیشرف‌های نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای هر گونه ارتباط میان ایمن الظواهری رهبر سابق القاعده و شیخ محمد الاحمدی ابراهیم الظواهری امام جماعت پیشین الازهر را تکذیب کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ