اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش، ساختمان مرکز تخصصی نجوم اهواز افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، در حادثه ریزش ساختمان در جنوب تهران، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای جزئیات تازه‌ای از حادثه آوار ۵ ساختمان در منطقه ۱۹ پایتخت اعلام کرد.
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی گفت: ادعای قطع بودجه رصدخانه در حالی مطرح شده که معاونت علمی تنها از ابتدای سال جاری تاکنون،بالغ بر یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
بر اساس گزارش‌های اعلامی حدود ۲۰ کودک در سلامت کامل از داخل ساختمان در حال حریق خارج شدند.
عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: ۴۵ ساختمان مهم ناایمن تهران در اولویت بازسازی قرار دارند.
ساختمان وزارت دفاع روسیه در مرکز مسکو ساعت اولیه پنجشنبه دچار آتش سوزی شد.
منابع سعودی از حمله‌ای خبر داد که به ساختمان وابسته فرهنگی این کشور در کشور جنگ زده سودان شده است.
ساختمان مرکز علوم و فرهنگ روسیه در پایتخت قبرس هدف افراد ناشناس قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.
ساختمان مرکز علوم و فرهنگ روسیه در پایتخت قبرس هدف افراد ناشناس قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
نماینده جدید مرکزپزشکی حج وزیارت در عراق امروز یکشنبه نهم بهمن ماه با حضور در ساختمان کنسولی شهر نجف اشرف با حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مازندرانی دیدار کردند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در حال حاضر با نصب کنتورهای هوشمند، به شکل پایلوت مصرف انرژی را در ۱۰ ساختمان بزرگ شهر تهران مورد ارزیابی و رصد قرار گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران: ساختمان‌های پرخطر که باید یک‌ بار در سال بازدید شوند، ساختمان‌های میان خطر هر سه سال یکبار و ساختمان خیلی کم‌خطر که در طول ۱۰ سال باید یکبار مورد بررسی قرار گیرند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
منابع عراقی از حمله مسلحانه به یک ساختمان نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
کرج- نخستین مرکز کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش از دور صبح شنبه با عنوان ساختمان خیام در سازمان فضایی ایران در ماهدشت افتتاح شد.
منابع عراقی دقایقی پیش از فروریختن کامل یک ساختمان مسکونی در میدان الواثق در مرکز بغداد خبر دادند.
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: بررسی‌های بانک مرکزی از رشد منفی ۶.۹ درصدی و مرکز آمار از مثبت ۳.۹ درصدی بخش مسکن و ساختمان در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ