دبیر کل کمیته ملی المپیک به تشریح اتفاقات رخ داده پیرامون این کمیته پس از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید پرداخت و گفت: بودجه سال آینده این کمیته باید ۵۰۰ میلیارد تومان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کمیته امداد گفت: افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری ۲ نوبت افزایش داشت اما برای بودجه سال آینده ۴۰ درصد بوده و اگر شورای نگهبان هم تایید کند این رقم افزایش می یابد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود ۴۵ درصد بودجه سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است.
چهارمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
شهردار تهران گفت: مبلغ بودجه سال آینده شهرداری‌ تهران ۷۸ هزار و ۴۷۵ میلیارد تومان است.
رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی مجلس گفت: اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده کاهش یافته که مجلس برای اصلاح آن‌ اقدام جدی خواهد کرد.
سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.
سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، کسری ۴۷۶ هزار میلیارد تومان بودجه در سال آینده را رد و تأکید کرد که در سال آینده کسری بودجه نخواهیم داشت. وی همچنین بیان کرد که در سال آینده تورم بالای ۴۰ درصد نیز نخواهیم داشت.
شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بودجه به صورت انقباضی بسته شده و افزایش ۱۰۰ درصدی فروش اوراق دولتی و افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی گواه این نظریه است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: شنبه هفته آینده اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.
جزئیات ارقام کلی بودجه نشان می‌دهد که بودجه سال آینده از نظر منابع و مصارف در رقم ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان تراز می‌شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه برگزار شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه برگزار شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: طبق مباحثی که در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد، قرار است هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق بودجه تشکیل شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سازمان برنامه و بودجه هفته آینده آماده خواهد بود تا مجموعه لایحه بودجه ۱۴۰۲ که شامل ۲۰ تبصره و جداول کلان است را برای مجلس شورای اسلامی ارسال کند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پایان تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در هیئت دولت، گفت: دولت می‌تواند هفته آینده تبصره‌ها را به مجلس ارسال کند تا مجلس بررسی بودجه را آغاز کند.
ائتلاف نظامی ناتو میزان بودجه سال آینده خود را اعلام کرد که نسبت به رقم سال میلادی جاری از رشد قابل توجهی برخودار است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
رئیس سازمام برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ