نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: نرخ بنزین امسال هیچ تغییری نخواهد ک
تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب، مصرف بنزین خودروها ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است، انتقال سالانه ۵۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده و... از مهمترین اخبارآب و انرژی در هفته جاری بودند.
امکان ارائه سی ان جی رایگان نیست، کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی و افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی از افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: عرضه نظام‌مند بنزین نیازمند استفاده مردم از کارت سوخت شخصی است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در نهمین روز از سال، ۱۱۲.۶ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
میانگین مصرف بنزین کل کشور در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰، ۲۰.۶ درصد افزایش یافت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور با اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.
غلامرضا تاجگردون در گفتگو با مجموعه رسانه‌ای «اعتماد» ناگفته‌هایی از حواشی افزایش نرخ بنزین در آبان ۱۳۹۸ دارد که از گفتن آن‌ها طفره می‌رود و بیان آن‌ها را به تاریخ حواله می‌دهد.
واردات ۷۰۰ مگاواتی برق از کشورهای همسایه و خبر عدم تغییر قیمت بنزین در سال آینده از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هیچ افزایش قیمتی برای بنزین پیش‌بینی نشده و قیمت بنزین در سال آینده تغییر نمی‌کند.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
نژادعلی گفت: سوخت‌های مختلف در مناطقی که لازم بود اعم از نفت سفید و کپسول گاز مایع در اختیار مردم گرفت تا از سرمای زمستان در امان باشند.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش گفت: اگر با این روند مصرف بنزین را ادامه بدهیم، نیمه دوم سال آینده به یک وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبیعتا با توجه به اینکه تا این لحظه مساله گرانی به صورت جدی مطرح نشده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم در بودجه سال آینده، دولت قیمت قطعی فروش بنزین، گازوئیل و گاز را چه مبلغی پیش‌بینی خواهد کرد و روی آن جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره برخی اخبار در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی گفت: هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته‌ایم.
معاون مدیر در تامین فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در سه ماهه تابستان امسال روزانه به طور متوسط ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ