سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، کسری ۴۷۶ هزار میلیارد تومان بودجه در سال آینده را رد و تأکید کرد که در سال آینده کسری بودجه نخواهیم داشت. وی همچنین بیان کرد که در سال آینده تورم بالای ۴۰ درصد نیز نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
خوان کوادرادو، مدافع راست سابق یوونتوس، با ابراز غرور از 8 سال حضور در این تیم تاکید کرد که بی سر و صدا درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
‏با تصویب هیئت دولت، از سال آینده آغاز به کار مدارس متوسطه ساعت ۷:۳۰ و ابتدایی ساعت ۸ خواهد بود.
اعلام ساعات کاری بانک آینده در روزهای پایانی سال و نوروز
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر کاری نکنیم، سال آینده به دنبال عدم تامین ارز ترجیحی با بحران دارو و کمبود تجهیزات پزشکی هم مواجه خواهیم شد.
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی تهران گفت: سال آینده سازمان تامین اجتماعی با کسری بودجه ۲۱۴ هزار میلیاردی مواجه می شود.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
عبدی نوشت: تاکید بر تبلیغ و روایت توخالی و امید دادن به اینکه آینده درخشان است، مطلقا مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد. اگر واقعا آینده درخشان است باید گفت که چرا و براساس چه منطقی چنین می‌بینند؟ دلایل آن را بگویید تا دیگران هم قانع شوند؛ و الا این ادعای بلادلیل و غیرموجه است و برای دل خوش کردن خود و مردم است.
حسن لطفی: آنطور که باید و شاید به معلولان در لایحه بودجه سال آتی توجه نشده است و کمیسیون اجتماعی قطعا در بررسی لایحه بودجه آینده به معلولان توجه خواهد داشت و در جریان ارائه پیشنهادات و چکش کاری لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس باید به وضعیت معلولان کشور رسیدگی شود.
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سال جاری ۳۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه وجود داشت که از طریق صندوق توسعه و اصلاحیه‌هایی که مجلس انجام داد این مبلغ پوشش داده شد، اما در لایحه سال آینده ما نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد برآوردی داریم، اگر مجوز‌هایی که سال جاری داده شد، در سال آینده داده نشود، این ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه از کجا تامین خواهد شد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی نماینده پیشین مجلس در تحلیل خود از لایحه بودجه ۱۴۰۲ می‌گوید: با این لایحه پیش‌بینی می‌کنم دولت برای سال آینده ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت لذا پیشنهاد می‌کنم مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت عودت بدهد زیرا تحت هیچ شرایطی آن را به صلاح کشور نمی‌دانم.
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
همه بازیکنان تیم ملی قصد دارند شانس خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در سال آینده امتحان کنند.
«یکی دیگر از اتفاقاتی که در چند سال اخیر در مورد بودجه رخ داده و بسیار نامبارک نیز بوده، انتشار اوراق قرضه است. در سال گذشته مشاهده می‌کنید که دولت با درآمد حاصل از انتشار اوراق بدهی هزینه‌های جاری خود را پوشش داده. این در حالی است درآمد‌های این اوراق باید صرف پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شود، اما در ایران دولت‌ها تنها با انتشار اوراق به فکر پوشش هزینه‌های جاری خود و جبران کسری بودجه خود هستند. این موضوع بسیار غلط است و به نوعی انتقال بدهی به آینده محسوب می‌شود.»
انتخابات کنگره در حالی پایان یافت که طبق پیش‌بینی‌ها، دموکرات‌ها اکثریت سنا را حفظ اما مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان واگذار کردند؛ شرایطی که دو سال آینده را برای دولت بایدن سخت می‌کند.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تخصص جراحی قلب در سال‌جاری ۱۸ نفر ظرفیت داشت، اما هیچ‌کس متقاضی نشد. در کل کشور هم فقط ۲ فارغ‌التحصیل جراحی اطفال داریم نتیجه این کار این است که در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ