رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود ۴۵ درصد بودجه سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بهار ۱۴۰۲ سهم جمعیت بیکار فارغ‌التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران ۴۰.۸درصد بوده است، بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱.۱درصد افزایش داشته است.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان خبرداد.
رباط کریم- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از تاثیر رتبه بندی در ۴۵ الی ۹۰ درصد آیتم های حقوق معلمان خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه در آستانه انتخابات حساس ریاست جمهوری این کشور، حقوق کارمندان دولتی را ۴۵درصد افزایش داد!
مارک اورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر سابق آژاکس، پس از حمله قلبی همچنان حاضر به ترک دنیای فوتبال نیست.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
اسید‌های اسکوربیک و فولیک زیادی در کدو سبز وجود دارند. به ترتیب، ۱۷ و ۴-۵ درصد از نیاز روزانه و همچنین، ۱۱ درصد نیاز روزانه پتاسیم را تأمین می‌کنند. همچنین، کدو سبز حاوی فیبر غذایی و آب لازم در عملکرد طبیعی روده است.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون ذیل قانون جهش تولید مسکن در مجموع از محل آورده متقاضیان و منابع خود بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
بازده حفاری چاه‌های نفت و گاز به روش افقی و جهت‌دار در هشت ماه امسال با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، به ٨ هزار و ٣٢٩ متر رسید که ۴۵ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش دارد.
طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۲ دهه اجرایی خواهد شد،تعرفه‌های غیر یارانه‌ای در انتظار مشترکان پرمصرف و ۶۰ درصدظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: میزان بارندگی در این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
این که ۴۵ درصد کسب‌وکار‌ها در معرض ورشکستگی کامل قرار دارند و ۵۵ درصد در فکر تغییر اشتغال هستند، پالس وقوع یک فاجعه را در بازار اشتغال مخابره می‌کند. حتمی‌ترین پیامد چنین رخدادی تعدیل نیرو و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها است
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، نزدیک به نیمی از سامانه های تامین برق در این کشور دچار آسیب شده اند.
مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت:‌ فقط ۴۵درصد آسانسورهای دستگاه‌های اجرایی استان دارای تایید استاندارد با تاریخ معتبرند.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
مدیر دارو و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: سال گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان صرف تامین هزینه داروهای خاص شده که ۷۰ درصد از این مبلغ توسط کمک‌های مردمی و سازمان‌های خیریه تامین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ