رئیس سازمام برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
ملی‌پوش کومیته تیمی کاراته ایران گفت: اعضای جوان تیم ملی تلاش می‌کنند تا جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته ایران باشند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
رئیس مجلس گفت: تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه، اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود و اگر درست عمل کنیم، این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.
قائم مقام باشگاه فولاد گفت: تلاش می‌کنیم الهلال عربستان را هم شکست بدهیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان استیضاح‌های متعددی را امضا کردند و ممکن است برای یک وزیر چند استیضاح جداگانه در دست باشد اما با نمایندگان تعامل می‌کنیم.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر به دنبال رقم خوردن اتفاقات خوب در بازی‌های آسیایی هستیم، باید شرایط را برای برگزاری دو، سه اردوی خوب در روسیه و بلاروس فراهم کنیم.
مهدی تارتار معتقد است دو بازی ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی، تجربه‌های خوبی به آنها داده است.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال به اتمام برسانیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
نایب رئیس مجلس گفت: همه تلاش مجلس انقلابی این است که بتوانیم بودجه را به موقع و قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ تقدیم دولت کنیم تا دولت به عنوان عمل به قانون این لایحه را پیش ببرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
اصفهان- سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استان‌های افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می‌کنیم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.
اصفهان- سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استان‌های افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می‌کنیم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.
تارتار سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید او یک مربی هجومی است و تمام تلاش خود را می‌کند که تیمش در خط حمله هم جزو بهترین تیم‌های لیگ باشد.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ